Препоръчани песни - Част 74

Този път изобщо няма да задълбавам в излишни приказки (които вероятно и без това пропускате). Давам ви линковете и само набързо обяснявам, че песните ми попаднаха през последните седмици донякъде случайно при разходки наляво-надясно сред препоръчаните клипове в YouTube. Всички са разни alternative/metal жички. Доста лекички и приятни за слушане. Тази на Saliva не знам как съм я изпуснал при условие, че съм теглил албума, когато излезе. Силен клип има, който обаче няма много общо с текста. О, да, и май повечето имат леко депресиращо-садваща нотка. Не обръщайте внимание. Важен е ритъмът. Това е. Пак прекалих с приказките. Ето ви линковете:

Lacuna Coil - Trip the darkness

Приятно слушане, мерси, чао! :D

PS: И цитати от текстовете няма да има този път, защото, както казах, са садващи.
PS2: Трябва да спра да използвам думата "садващи".
PS3: Послеписите се завръщат с все сила, а мислех, че съм се излекувал.
PS4: Около пилона, брат! Около пилона! Хохохо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Пътешествания с книги... под завивките и над тях

"Дай този път да го даваме малко по-кротко", казах аз. И взехме, че успяхме. Шестият брой на книжния ни влог "С книги под за...