"The Avengers" / "Отмъстителите" - Ревю

АВЕНДЖУУУУУУРС! *с японски акцент, сес?*

И така. Снощи най-накрая гледах "The Avengers" и още преди това бях решил да му напиша ревю. Заех се днес... ииии се получи хем прекалено дълго, хем в общи линии не казващо нищо важно. Точно затова ще подходя по-различно, улеснявайки както мен, така и вас.


Най-важното: "The Avengers" е страхотен комикс филм. И подчертавам "комикс филм", защото след The Dark Knight някои хора могат да очакват нещо горе-долу по-реалистично, дълбоко и т.н. Не. "The Avengers" не е правен с идеята да печели награди, а да забавлява зрителите и да прави пари. С първото се справя отлично, ще се справи и с второто. И отново - комикс филм е, защото фантастичните елементи тук са наистина, ама наистина много. Затова не тръгвайте с нагласата за нещо по-различно от това, което виждате в трейлъра (макар то да е нищожна част от епичноста на този филм).

Сега точка по точка:
  • Изненадващо добре получила се история. Отделни елементи от досегашните филми в Marvel вселената се събират в едно голямо цяло. Отделни детайли, герои и т.н. Нищо не ми се стори претупано или не на място, а за филм с толкова много неща в него това си е постижение. А каква е фабулата? Локи, братът на Тор, се завръща с голям план с цел (разбира се) негова лична изгода и трибуквен за всички останали. Ник Фюри (Самюел Джаксън), ръководител на ЩИТ, е дотолкова отчаян, че се обръща към хора със специални сили, с надеждата, че въпреки че не се разбират, ще му помогнат буквално да спаси Земята. По-сложно е отколкото изглежда написано така.
  • Добрият баланс между героите е от голямо значение. Имаше притеснения, че това ще е Iron Man 3 с друго име. Глупости. Първо - филмът е много различен от двата Iron Man филма. Второ - на Тони Старк се отделя доста внимание, да, но изобщо не е някаква самотна доминираща фигура. На моменти е даже на доста заден план. На всеки един от героите е отделено внимание чрез някаква малка история или детайл относно характера на този герой. Дори любимият на всички агент Колсън от ЩИТ получава доста време и внимание, дори може би повече от шефа си Ник Фюри. Точно това беше големият въпрос: ще има ли баланс между героите? Има и съм много щастлив от този факт.
  • Екшън, експлозии, хумор. По много и от трите. Особено към края филмът е изпълнен с адски много действие, като това не претоварва по никакъв начин, тъй като докато героите се събират от кол и въже нещата са малко по-спокойни и трябва да се навакса.
  • Перфектен злодей. Том Хиделстън (така ли е на кирилица?) се изкачва няколко нива нагоре със своя Локи, който беше отличен и в "Thor", а тук е още по-хитър, лукав, зъл и побъркан мегаломан. Определено се превръща в един от най-добрите злодеи във филми по комикси изобщо. Интересен е във всеки един момент. Mega loveable, дет' се вика.
  • Имайки предвид, че на повечето от актьорите това им е поне втори филм в конкретната роля, е нормално да се чувстват още по-уютно като героите си. Дауни Jr. е дори по-забавен отколкото във Iron Man филмите, а Крис Евънс се справя идеално с това да играе все още неосъзналия се в новия за него свят Капитан Америка. Новото попълнение Марк Ръфало прави може би най-добрия Хълк досега. Да, май ми хареса дори повече от Едуард Нортън. Някак... отива му. За Хемсуърт ще кажа, че все още е животно. GG, buddy.

Да, "ревюто" така определено е по-добре. Идеята е, че ми хареса. Доволен съм и в никакъв случай не съм разочарован, даже съм приятно изненадан как Джос Уедън (създателят на Бъфи и режисьор на този филм) се е справил със задачата си. Успял е да се възползва от огромния бюджет и да комбинира всичко изградено досега в един страхотен superhero team up филм. Отидете да го гледате и се забавлявайте, пък и няма лошо комикс културата на нашенци да бъде повишена малко. Трейлърът за надъхване:



Видяхме зрелището на лятото - всичко е ОК. Сега остава The Dark Knight Rises да е силен филм във филмовия смисъл. Какво прекрасно лято да си comics nerd...

PS: "Puny god." Ахахахахахха!
PS2: Получи се доста умерено и спокойно ревю, без предварителните ми "ура" и други подобни. Не си мислете, че не съм ентусиазиран. Снощи от киното до Mojito се правех, че летя и стрелям колегите си с репулсори. Детска история...
PS3: Хич не е хубаво да си признавам такива неща, знам.

3 коментара:

  1. Ревюто ти е идеално! Иначе нямам нужда оот надъхване, вече съм изгледал трейлъри, тиви спотове и имам чувството, че ще гръмна :) Днес резервирах билети за 08.05 (все пак е вторнишка прожекция, бюджетна) и направо с компанията ще се сцепим.
    Между другото с послеписите си ме утепа ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Остава ми само да пожелая приятно гледане! Аз мисля да повторя, но ще е по-късно този месец, за да не ми е толкова пресен в главата.

    ОтговорИзтриване
  3. otmastitelite e nai qkiq film na vsi4ki vremena a i na 3d e o6e po qko.

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Превю: WWE SummerSlam 2017 - Мачовете на RAW (за два от които ми пука)

WWE се пренасели като индийско гето. Ростърите и на двете основни шоута са толкова пълни, че не достига време да се обърне внимание на в...