Малко новини за филми по комикси (цар съм на скапаните заглавия на постове)

Както подсказва неориентираното заглавие (като проблемът е изцяло в мен), ще ви говоря за разни филми и то такива, базирани върху комикси. По принцип тук е моментът, в който казвам "Ако си пич, който не се интересува от комикс-филми, или жена, е по-добре да не четеш надолу, за да не скучаеш", но след излизането на "The Avengers" май супер-героите са с една идея по-модерни, така че ще минем без такива предупреждения. Това, че супер-героите са гореща тема в момента би трябвало да означава, че трябва да се чувствам някак по на място в света, но... не. Въпреки това се чувствам по-знаещ от повечето. Муахахахаха! Nerd power.

След изключителното скучната въвеждаща част на поста, представляваща поредното доказателство, че нещо не е наред с мен, можем да преминем към основните новини. Първата, и може би най-важна, спешна и т.н., е, че гореспоменатият "The Avengers" вече мина границата от 1 милиард долара приходи в световен мащаб и според IMDB в момента се нарежда на 10-то място в бокс-офиса за всички времена (въпреки че някои сайтове писаха, че вече е девети) с приход в размер на 1,018,373,290 щатски долара. Което, както предполагам се досещате, са си много пари, дори за филм с бюджет около 220 милиона. Честито на Marvel, както и на собствениците им от Disney (да, в случай, че не знаете това е тъжната истина)! Вече е ясно, че продължение ще видим (най-вероятно през 2015-та, но и 2014-та е вариант). Предполагам, че филмът ще се задържи на екран поне още 4 седмици, така че сумата може да нарасне до 1,5 милиарда, може би?


"Колкото повече, толкова повече". Малко изтъркано вече, но дебелата плюшена мечка е права. Така и така съм започнал на Marvel вълна, нека да посоча и още няколко факта. Оттам планират да пускат по два филма годишно. За момента обявените премиерни дати са следните:

  • Iron Man 3 - 3 май 2013
  • Thor 2 - 15 ноември 2013
  • Captain America 2 - 4 април 2014

В интернет се позасилиха слуховете, че вторият филм за 2014-та може да е "Ant-Man". В комиксът става дума за учения д-р Ханк Пим, който успява да създаде технология, която да го смалява до размерите на мравка (отделно и друга, позволяваща му да общува с насекомите). В комиксите Пим е сред първите, оригинални създатели на групата "The Avengers", но във филмите Marvel решиха да заложат на вече показани лица като Hawkeye (в "Thor") и Black Widow (в "Iron Man 2") и да минат без него. За евентуален филм по "Ant-Man" се говори от доста време и сега, с успеха на "The Avengers", шансовете този филм да види бял свят са по-големи от всякога. Аз съм "ЗА". Пим е средно интересен герой и ще ми е по-интересно да гледам филм за него, отколкото за Luke Cage или Dr.Strange. Не знаете кои са? Няма проблем. Трябваше все пак да сложа предупреждението горе...

Отново на Marvel тематика, но малко по-встрани: новият трейлър на "The Amazing Spider-Man" се появи, но май не получава подобаващо внимание, което донякъде е нормално. Продължавам да съм доста скептичен към филма (макар и с една идея по-малко). При "The Avengers" опасенията ми се оказаха напразни, но тук нещата не вървят натам и единствената причина да отида да го гледам на кино ще е, че говорим за филм за Spidey в 3D, което е предпоставка за страхотни сцени във въздуха. Ето го и трейлъра:


The Lizard изглежда добре, макар че предпочитам варианта с издължената му муцуна. Вече съм сигурен, че няма да видим как изяжда синчето си, което е разочарование, според мен, защото така правиш един злодей наистина мразен. Изглежда са се опитали да уловят хумора на Паркър (и може би този път ще е по-успешно, защото на Тоби не му се получаваше), но пък за сметка на това има прекалено много очертаващи се минуси: "Oscorp" без Норман Озбърн (НАЙ-ВЕЛКИЯТ!), липса на J.Jonah Jameson, липса на Мери Джейн (въпреки наличието на Гуен Стейси, MJ трябваше да я има с малка роля), уникално странният костюм на Spidey, който все още не мога да приема, и т.н. Но все пак... още един филм по комикс е, при това за любим герой, така че ще се опитам да не се оплаквам много.

И за финал нещо, което ми се върти в главата откакто видях новия трейлър на "The Dark Knight Rises", което бай Джери също подхвърли (великите умове мислят еднакво, да): какъв е шансът Брус Уейн (демек Крисчън Бейл) да умре в края на TDKR и полицайчето Джон Блейк (играно от в момента много горещия по холивудски Джоузеф Гордън-Левит) да стане новия Батман? Да, die-hard феновете ще умрат от злоба и хейт, но това е един РЕАЛИСТИЧЕН сценарий, който се вписва добре във визията на Нолан, а и ще позволи някой друг да продължи историята за прилепа без Нолан и Бейл в следващите филми. Най-логичният начин да смениш актьора играещ Батман е просто да смениш човека под маската. Да, аз съм комикс-фен, при това голям, но при филм мога да си затворя очите за подобно нещо.

И с тази спекулация този дълъг пост свършва. Беше ми приятно да поразчупя малко статуквото от постове за WWE, Guest Booker, музика и ревюта на филми, така че скоро може да попростеем заедно в името на веселата страна на живота.

1 коментар:

  1. Гледах Отмъстителите и ми хареса :) Радвам се, че ще има двойка. Не съм запознат много с Марвел вселената или която и да е друга комиксова такава, така че нямам претенции относно кой персонаж от комикс ще се сдобие с филм. Лично аз искам да видя пълнометражен Хълк с Ръфало в главната роля.
    И да не забравя - за Спайди рекламата ми действа свръх положително :) Изключително добра.

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Комикси: "Пазители на галактиката: Император Куил" (и мъчното комиксоиздаване у нас)

"Комикси! Комикси! Дайте комикси!", скандираха в хор гладните за истории в картинки нърдски души, но във Facebook страницата н...