От скука. Пред университета. Scumbag weather.

Breaking the law и побелял тротоар.

Да живеят хората, оставящи безжичните си мрежи незаключени, правещи блогването пред университета възможно. Глупави хора, но трябва да сме им благодарни, така че да са живи и здрави. Таааа... вися си аз пред ПУ и разбирам, че причината рядко да виждам познати в университета е, че те приключват с лекциите и упражненията си преди аз да ги започна. Лекция, започваща чак в 15:30 звучи добре, а? Но не е, повярвайте ми.

Също както не е добре почти всеки да пише по една и съща тема във Facebook и Twitter профилите си, особено когато тази тема е някакво земетресение. Живи ли сте? Живи сте. Съмнява ме снощният трус да е унищожил някаква наистина ценна ваша покъщнина, а ако го е направил, то вие сте си виновни за това, че сте оставили дадения предмет/предмети на опасно място. Да се говори за земетресения точно днес е твърде mainstream, хипстъровите отрепки ще разберат. 

Май и аз току що писах за земетресението.... Как да е, в Blooger е различно, по-оригинален съм от повечето, хохохо. По-големият проблем с природата, който аз имам днес, е, че времето в Пазарджик беше хладно и намекваше за дъжд. Пристигнах в Пловдив - няколко градуса отгоре, че и слънцето нагло се показваше между облаците. Жегичка ми е... Трябваше да си кажа мъката.

Липсваха ми моментите в дебрите на безсмисления блогинг. 

Край на отнесения, написан пред университета, пост. Лек ден!

PS: Да, ама не. PS-ите започват сега!
PS2: Сигурен съм, че идеята на послеписите не е такава. Може би трябва да се пише нещо смислено и важно, което човек е изпуснал в основния текст. Но не ми пука.
PS3: Тук вече трябва да кажа нещо смислено. Well... Глупаво е да не ядеш месо. nomnomnom
PS4: Току що мина някакъв пич, имащ като моята "Jango Fett" тениска. Човек с вкус. Моята обаче ми стои по-добре.

2 коментара:

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Русев мачка пепелянки! (превю за Smackdown-мачовете в SummerSlam '17)

Часовете до "WWE SummerSlam 2017" постепенно намаляват. За радост, това не е бавно и мъчително. Причината е, че кардът на вто...