Препоръчани песни - Част 76: Албумът "Harakiri" на Serj Tankian

"Superbowl, half time
Anytime is war time
Second season's past time
Gonorrhea, overtime
Fuck that it's bedtime
No more friend of mine
Over the ching chime
Ch-ch ch-ching chim."

На 10-ти юли (мисля) официално излезе третият самостоятелен албум на Serj Tankian, вокалистът на System of a Down. За Серж и музиката, която прави съм писал и преди, но реших, че след като доста често слушам някои конкретни песни от новия албум, си струва да ги спомена.

Най-важното в случая е, че новият албум, "Harakiri", лично според мен е по-добър от предния, макар да не достига висотата на първия му - "Elect the Dead", в който по-голямата част от песните бяха адски зарибяващи. В "Harakiri" отново имаме "социално ангажирани" текстове, но по-важно е самото звучене на песните. Ето го и клипа към първия сингъл, носещ името на албума:


Някои от посочените факти са си стряскащи, стига да са верни, разбира се. Освен "Harakiri" лично аз доста често си пускам и:


"Occupied Tears" заради звученето си ми стана сигурно любимата песен от албума. Тя звучи по-сериозно, докато "Ching Chime" е с по-весел ритъм (но не и текст :D). В "Reality TV" пък става дума за... reality TV, да. Серж не се изказва ласкаво, gg. Струва си да се чуят, а след няколко слушания се набиват доста сериозно в главата на човек. Другите песни от албума могат лесно да бъдат открити и чути, идеята ми беше просто да ви обърна внимание.

Приятно слушане!

PS: Извинявам се за изключително невдъхновеното (и невдъхновяващо) писане. Не ми е ден.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Месецът на хилядите страници

Да четеш фентъзи може да е проблемно занимание. Не за друго, а защото авторите на фентъзи като хванат клавиатура и малко се пооливат. Неслу...