"Diablo III" - Пост 3: Кое е най-трудното нещо в тази игра

Най-накрая дойде време и за третия пост за "Diablo III" (бел. като гледам колко голям става едва ли ще е последен). Започвам с малък ъпдейт за това какво се случва с готиния monk Birethenius (на когото започвам да приличам все повече и в реалния живот, но снимков материал по-нататък). Когато приключих играта на Nightmare трудност с него бях 51 lvl, т.е. 18 lvl разлика от края на Normal. В момента съм 59 lvl (от общо 60) и се намирам малко след средата на Act III на Hard трудност. Почти сигурно е, че до края на играта на Hard ще успея да направя така бленуваните 60 lvl (ако не и до края на Act III).

Ей го на, Страшилището на изтока (да се разбира по много начини)

Във връзка с различните трудности е хубаво да направя един ъпдейт и по този въпрос: D3 не е лесна само на Normal. Има моменти на Nightmare и Hell, които също могат да бъдат играни доста спокойно и неангажирано (макар и не чак толкова). Да, предизвикателството е по-голямо в по-горните трудности, но с по-висок level и по-добра екипировка (а тук от екипировката зависи много, да не кажа почти всичко) може да се справите с повечето ситуации. Кофтито обаче е следното...

ГРУПИ ОТ CHAMPION MONSTER-И И ШИБАНИТЕ ИМ УМЕНИЯ

Най-трудните неща за убиване не са босовете (въпреки че всеки път като ви убие бос, трябва да започнете битката отначало). Не, не, не - най-трудните неща за убиване в тази игра са групичките от champion (сини) изроди, които най-често са четирима на брой. Проблемите с тях са свързани най-вече с уменията, които вървят с тях. Давам пример:

Имате Sand Dervish (да, дервиш... кукер, ехехехе), чието умение по принцип (когато е нормален монстър) е да се завърта бързо около себе си, като по този начин ви нанася солиден демидж, ако сте близо до него. Нещо като Whirlwind на Barbarian-a. Представете си четирима такива, с много повече DPS (damage per second), много повече точки живот и следните три умения:

  • Fire Chain - Огнена верига, свързваща отделните изроди. Когато ви притиснат с веригата, кръвта ви се точи като пот на маратонец, тичащ в жегите навън.
  • Molten - Зад всеки от изродите оставa огнена диря, върху която като се озовете, кръвта ви се точи като студентска стипендия около осми декември.
  • Arcane Enchanted - Всеки от изродите създава на произволно място енергийна сфера, която започва да излъчва изгарящ лъч, въртящ се около оста й. Когато лъчът ви докосне, точи кръв както тийнейджър, току що открил порното, точи себе си. Представете си няколко енергийни топки и необходимостта да избегнете всеки един лъч и забавата става най-голяма.

Подбрах три от най-противните умения, които ми идват наум. Не е истина вече колко пъти съм умирал при сблъсъци с такива групички. Случвало се е някои да ме накарат да изляза от играта от злоба или (по-умното) да ги прикоткам в някой отдалечен и вече изчистен ъгъл на карата и когато ме убият, след съживяването просто да не минавам от там. Да, толкова тежко е положението. Реално подобни групички с подобни умения (има и доста други) са най-трудното нещо в Diablo III, а не босовете. Това не трябва да е така.

На Normal тези групички се търпят, защото имат само едно специално умение. На Nightmare стават 2, на Hell - 3, а на Inferno (предполагам) - 4, което е една от причините аз да не се занимавам с последната трудност като й дойде времето. Да не пропусна да отбележа и обичайните rare monster-и (жълтичките мини-шефчета, които си имат по няколко minion-a). Тук положението е малко по-търпимо, като изключим една новичка (мисля) опция - minion-ите да са invulnerable, т.е. да не можеш да ги нараниш изобщо. Схемата е следната - трябва да убиеш шефчето им и те умират заедно с него, но докато не го направиш, те си те хранят доволно без да можеш да им направиш нищо. Щастие неземно, е**х тая справедливост!

НЕ ЧАК ТОЛКОВА ЛЕГЕНДАРНИ ITEM-И

Не разбирам... Играл съм вече над 60 часа, а съм открил един единствен Legendary предмет. Не е и като в момента да не играя на предпоследната трудност. Съмнява ме всичките да са наблъскани в Inferno (и няма смисъл), но е факт, че изглежда се намират дяволски трудно. Не беше нещо важно, просто исках да споделя.

И СПИРАМЕ...

Това ще е този път, защото ако се впусна в обяснения за другите неща, за които имам намерение да пиша (видът на отделните актове, follower-ите и т.н.), постът ще стане твърде дълъг. Искам само да отбележа, че във форумите на играта се излива огромен хейт спрямо нея, който донякъде е оправдан, но в по-голямата си част е прекален. Хора, играли вече по няколкостотин часа, обясняват колко била зле и какво не й харесват. Играли по няколкостотин часа, подчертавам. Тролщината и хейтът, колкото за самия хейт, са едни от големите проблеми на интернет в днешно време. Играта е яка. Нямаше все още да я играя, ако не беше. А и ако се вярва на Blizzard, някои приятни подобрения ще започнат да падат още преди да дойде време за Expansion-и - със задаващите се patch-ове.

So... все още съм доволен, все още щастлив.

Fuckin' no lifer.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Пътешествания с книги... под завивките и над тях

"Дай този път да го даваме малко по-кротко", казах аз. И взехме, че успяхме. Шестият брой на книжния ни влог "С книги под за...