WWE Money in the bank 2012 - Превю и прогнози

Тази неделя е "Money in the bank 2012" - pay-per-view, което първоначално не одобрявах като идея поради ред причини, но което след миналогодишното си издание и страхотната история (и мач) между Сина и Пънк определено успя да набие името си в главите на дори по-обикновените фенове/зрители. Макар тази година да няма чак толкова запомняща се история по пътя към него, то отново ще си струва гледането и, hell, не мога да пропусна да дам мнението си за това, което видяхме, и това, което ни очаква.


1. WWE Championship Match (Special Referee: AJ): CM Punk (c) vs. Daniel Bryan - Вече със сигурност мога да кажа, че това, лично за мен, е най-добрата история в WWE до момента. Като се започне от WrestleMania и обвинението на Браян към AJ, че му е коствала титлата, през скъсването им, интереса на AJ към Пънк, намесата на Кейн и се стигне до този мач и реферската позиция на AJ - всичко това създава една пълна и интересна четиримесечна история, каквито трябва да има повече. Дали ще свърши тази неделя или ще продължи в нова посока след това - няма значение. Даже честно казано предпочитам да свърши, защото в този си вид (побъркана AJ, опитващ се да я използва Браян, объркан Пънк) нещата ми се виждат изчерпани. Много зависи обаче от това дали и на кого AJ ще помогне в мача. Писал съм вече за рейна с титлата на Пънк, но ще се повторя - той е в такъв етап, че дори да я загуби, това няма да му навреди. Все пак предпочитам да запази срещу Браян и да направи някоя голяма защита на SummerSlam (The Rock или искам твърде много?). Отново - много пътища за развитие, зависещи от резултата на този мач, и всичките са интересни.

2. Money in the Bank Ladder Match (WWE Title): John Cena vs. Chris Jericho vs. Big Show vs. Kane - Хм, четирима участници ми се вижда доста малко, като единственият с повече опит в Ladder мачове е Джерико, но това не е от значение, тъй като е важно как ще ги използват за спотове (силови такива, не въздушни), а не колко време ще прекарат на върха им. Иска ми се още някой бивш шампион да се появи в последния момент (кхъмрокикхъм), но силно ме съмнява да стане. Иначе билдът ми хареса - говореше се за куфара и значението му, имаше спорове и множество интеракции между четиримата, макар Сина да бе в центъра на всичко. От сегашните участници най-вероятни победители ми се струват той и Джерико и с риск да сгреша ще заложа на втория. Сина не се нуждае от куфарчето и твърде много се набляга на него. Няма да има никаква изненада в една негова победа тук. Победа на Джерико и каширане още на SummerSlam (Джерико-Пънк III) ми допада доста като вариант. А и мразя Сина, бе. Искам да губи.

3. Money in the Bank Match (World Heavyweight Championship): Christian vs. Damien Sandow vs. Tensai vs. Tyson Kidd vs. Sin Cara vs. Cody Rhodes vs. Santino Marella vs. Dolph Ziggler - Винаги съм считал, че шестима участници са оптималния брой за един MITB мач. Тук обаче WWE подхождат различно - четирима наистина големи в единия MITB мач и осем не чак толкова големи в другия. Да, този мач изглежда доста незначителен в сравнение с предния, но залогът е един и същ, а лично аз съм на мнение, че спечелилият този мач има по-голям шанс да стане шампион. Тук билдът не беше особено добър, като най-много ми хареса мини историята с включването на Коуди Роудс. Той, според мен, е и един от вероятните победители, но WWE често търсят изненадата, когато е наблегнато на някой, така че е възможна победа на кого ли не. Все пак имам двама фаворити - Сендау, на който обаче май му е много рано, и Зиглър, който е перфектен за MITB Winner и е крайно време издигането му да започне. Какъв по-добър вариант?

4. World Heavyweight Championship: Sheamus (c) vs. Alberto Del Rio - И двамата са ми много скучни, но все пак се стигна до този мач... Е, по-добре така - да мине и да бъде забравена тази "вражда". Искам и залагам на победа на Шеймъс. Иначе не ми пука изобщо, даже може да не го гледам.

Интересно, но това е - само четири мача. Това означава, че Пънк-Браян имат шанс да получат много време, както и WWE Title MITB мача. Залагам и на един хендикап мач между Ryback и Tyler Reks/Curt Hawkins. Поради някаква причина Kofi/Truth ще се бият с Hunico/Camacho в preshow-то, а не с претендентите Prime Time Players, но може би WWE бавят мача за титлите за SummerSlam. Нямам против, само да не го забравят.

Дали MITB 2012 ще остане в историята като това от миналата година? Силно ме съмнява. Онова просто беше на много високо ниво, което тази година с този кард трудно ще бъде достигнато. Но кой знае... Може да ни изненадат.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Комикси: "Пазители на галактиката: Император Куил" (и мъчното комиксоиздаване у нас)

"Комикси! Комикси! Дайте комикси!", скандираха в хор гладните за истории в картинки нърдски души, но във Facebook страницата н...