"Diablo III" - Пост 4: Излезе Patch 1.0.4

Написах този пост вчера с идеята да обърна внимание на предстоящия Patch 1.0.4. и точно когато реших да довърша писането и да го публикувам, се оказа, че пачът вече е достъпен на европейските сървъри, така че няма да ни се наложи да чакаме, за да опитаме нещата в него.

Започвам с признанието, че не съм играл „Diablo III” от около вече 3-4 седмици. След като с моя 60 lvl Monk приключих играта на Hell трудност и след като видях какво непосилно мъчение и изпитание за психиката е Inferno, реших да пробвам някой друг герой и имам Demon Hunter-ка, която е около 10 lvl в момента. Когато обаче си минал една и съща кампания/история на дадена игра три поредни пъти, макар и на различни трудности, някак не ти е интересно да я минеш отново, само че с друг клас герой. И затова реших да си дам почивка.


Сега обаче се задава (редакция: излезе) пач 1.0.4, който трябва да освежи играта, към която толкова много хора имаха толкова много оплаквания. Е, аз не съм от тях, но определено ще се зарадвам на нещо ново и свежо, което отново да ме накара да изгубя поне 20-30 часа в развитие на Demon Hunter-ката и по-важното – в цъкане с вече развития на макс Monk. Конкретно за него, а и за всички герои, достигнали 60 lvl, интересното нещо в новия пач се нарича...

PARAGON LEVELS

Идеята е следната – в Diablo III максималният level на всеки герой е 60-ти, като той дори не е особено труден за постигане. Достигнете ли го вече не трупате experience, нито бонусите към статистките ви, които идваха с всеки нов level. Това прави играта по-нататък някак по-скучна и не възнаграждаваща. Още по-голям проблем е, че на Inferno се умира супер често и поправките струват много, като в един момент вие де факто затъвате финансово, вместо поне да трупате злато с всеки час игра.

За да могат да запазят вдигането на тавана от нива от 60 нагоре за предстоящите експанжъни, които сме сигурни, че ще видим в следващите 2-3 години, Blizzard са решили да добавят нещо като втора стълбица на развитие, един вид залъгалка за тези, които вече са 60 level. Това са т.нар. paragon levels. След като герой е достигнал 60 lvl (нормален), той ще продължи да трупа опит, но ще започва да вдига paragon levels, които ще са 100 на брой. Т.е., доколкото аз го разбирам, сега 60 level получава 100 нови под-level-a. Всеки един от paragon lvl-ите ще дава бонус точки към статистиките на героя ви (както го правят и нормалните lvl-и) + бонуси към вашия Magic Find (който се оказа доста важно нещо в новата игра) и Gold Find. Всеки paragon lvl ще увеличава Magic/Gold Find-a с 3 процента, като максимумът за тeзи статистикi става 300 процента. Лоша новина за тези, които са хвърлили една камара истински пари за MF екипировка, но пък добра за всички останали (като мен).

Не знам дали това е добър или лош ход от страна на Blizzard. В общи линии виждам Paragon Level-ите като залъгалка, както вече казах, като нещо, което да накара играчите с герои, достигнали 60 lvl, да поиграят още малко. Но пък е и признание, че 60 lvl просто не са достатъчни и е трябвало да бъдат повече или поне по-трудни за достигане.

ДРУГИ ПРОМЕНИ/НОВОСТИ:

- Нови Legendary предмети с по-голям DPS и повече бонуси от предните, като някои от тях ще имат уникални възможности (от рода на призоваване на ангел, който да се бие с вас). Между другото ще спомена отново, че за 66 часа игра съм намерил само 1 (ЕДИН) Legendary Item.
- След множество оплаквания, Blizzard са намалили с около 25 процента цената за поправка на предмети с висок lvl, което си е голям плюс, имайки предвид посоченото по-горе и от мен често умиране, водещо де факто до „обедняване” на героя ви.
- Направени са и промени по трудността, т.е. разликата между нормалните и rare/champion чудовищата не е вече чак толкова голяма.
- Оправени бъгове (разбира се).
- Промени по уменията на различните класове герои.

Не описвам всичко подробно, защото който желае може да прочете оригиналните Patch Notes на ето този линк. Идеята на този пост бе просто да обърна внимание на пача и фактът, че може да ни позадържи още малко пред мониторите. Аз лично днес ще направя 1-2 часа игра, за да видя дали се усеща разликата. btw ако имате играта, пускайте батъл тагове като коментар, че имам само един приятел :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Превю: WWE SummerSlam 2017 - Мачовете на RAW (за два от които ми пука)

WWE се пренасели като индийско гето. Ростърите и на двете основни шоута са толкова пълни, че не достига време да се обърне внимание на в...