"Star Wars: Detours" - нова комедийна анимация на хоризонта...

Да, знам колко ужасно звучи "комедийна анимация". Нях, няма значение, схващате идеята. А ако не я схващате, пояснявам: един от новите проекти на LucasFilm е отново свързан със Star Wars вселената (о, какъв шок!) и отново ще е в епизодичен, анимационен формат, подобно на вървящия и в момента по CN (която по мое време наричахме Cartoon Network) "Clone Wars".

Основната разлика е, че докато "Clone Wars", макар да е анимация, има по-сериозни и понякога доста мрачни истории (отново: като за анимация), то "Detours" ще е с изцяло комедийна основа и ще разглежда живота в галактиката far, far away от неговата злободневна, дори леко пародийна страна. Ето този трейлър най-добре ще ви покаже за какво става дума:


Да, малко детинско е, но все пак е анимация (duuuuh! Колко пъти го казвам вече?). Обаче ме разсмя на няколко пъти и определено събуди интерес в мен. Време е за признания: аз съм Star Wars фенче от хлапе. В кръвта ми е, пораснах със старата трилогия, и с трепет гледах новата (за моя радост в по-крехка възраст, та не ме разочарова особено). От тази фенска гледна точка аз мразя или поне не харесвам гаврите със Star Wars, дори когато самият Лукас е замесен (защото той най-добре от всички знае как да го на***а на творението си и на повечето фенове). Спрямо "Detours" обаче съм позитивно настроен, защото не е нещо, което да е част от канона на сериите, а ще е просто начин за убиване на няколко минути на седмица със забавни ситуации с любимите герои. Честно казано, видяното досега много силно ми напомня на Robot Chicken пародиите на Star Wars, които въпреки казаното по-горе считам за страхотни. А и е нормално: Seth Green, създателят на Robot Chicken, е замесен в създаването на "Detours". Това, скъпи читатели, е добра новина.

Интересно е, че чак сега разбирам за проекта, при условие, че е обявен още през 2009-та. Първият сезон на това чудо най-вероятно ще започне догодина, така че има време, но не е лошо повече хора да са запознати по-отрано, за да се оглеждат за сериите. Макар че най-вероятно ще е продукт за запалени Star Wars фенове, "Detours" може да се окаже нещо забавно и за хората, които просто са гледали филмите по веднъж и търсят нещо забавно за гледане.

Докато най-накрая не доживеем live TV серии в Star Wars вселената...

Силата. С вас. Да бъде. Нека.
Обичайните, но любими простотии, you know.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Русев мачка пепелянки! (превю за Smackdown-мачовете в SummerSlam '17)

Часовете до "WWE SummerSlam 2017" постепенно намаляват. За радост, това не е бавно и мъчително. Причината е, че кардът на вто...