Пост #1000: Блогът на 5 години

Това, драги читатели, познати и непознати, е официалният пост номер 1000 в китния "Блог на Бирето". Blogger е така добър да показва броят на публикуваните постове (а отделно и на недовършените чернови) и преди известно време забелязах, че наближавам тази доста солидна цифра. Странно е. Кара ме да се замисля колко време съм прекарал пред компютъра, пишейки и подготвяйки постовете, както и какво огромно количество текст съдържат те. Хиляда... damn.

И не е само това. Блогът се появи в интернет-пространството преди почти 5 (пет) години. Първият пост, този за тогавашното потенциално завръщане на Крис Джерико, е с дата на публикация 30 септември 2007 г., но това леко ме съмнява. Все ми се струва, че беше малко по-рано. Не, че е от значение. Важното е, че този месец едно от най-постоянните ми и любими хобита, което всъщност се превърна и в стимул за всички останали мои хобита, има рожден ден. И не ми е омръзнало, а забелязвам, че не е омръзнало и на доста от вас. Едни читатели си отиват, други идват. Посещения винаги има, макар това никога да не е било от голямо значение. Важното за мен е, че имам тази своя трибуна. Това, че се намират хора, които да откриват нещо интересно тук и да убиват по някоя друга скучна минута с някое мое писание, е допълнителна награда и, разбира се, го оценявам и ми носи удоволствие. Казвал съм го и преди. Живи и здрави, знаете.

През последните пет години тук се насъбраха множество разкази, превюта, ревюта, препоръчани неща, напълно безсмислени постове, някои от които по някаква случайност забавни за част от вас. Смених доста пъти вида на блога и ще продължавам да го сменям, да го освежавам, когато съм в настроение. Дори името се смени няколко пъти, докато стигнем до сегашното, което, макар и семпло, сякаш е най на място.

Не виждам какво ми остава освен да си пожелая поне още пет години да имам интерес и желание да се занимавам и релаксирам с блога си, забавлявайки и вас със следващите 1000 поста. Благодаря ви! И поздрав с... да, отново онази песен. 'Cause we just keep on rollin', baby! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Пътешествания с книги... под завивките и над тях

"Дай този път да го даваме малко по-кротко", казах аз. И взехме, че успяхме. Шестият брой на книжния ни влог "С книги под за...