Darksiders II: Да похейтиме заедно

ВЪВЕДЕНИЕ: Това не е пост, който да има за цел да е ревю на компютърна игра, макар май това да беше първоначалната идея. Това е онова мое старо, тъй весело и забавно агресивно Аз, което си намери страхотна жертва под формата на игра, която да тормози с драскаческите си напъни. Четете! FU.

"Оооо, как ми лъхаш на конзолен порт!"

Това беше първата ми реакция като пуснах "Darksiders II", после и попсувах малко. Не, че бях истински, искрено ядосан (не желаете да виждате това), просто ми стана едно такова топличко, хейтърско на душата. Преди да навляза в дебрите на своя свещен гняв обаче, нека поясня няколко неща:

- Заради новия ми лаптоп, тази година играх твърде много игри (като за 22-годишното ми Аз). Под твърде много имам предвид цели четири: GTA 4, Batman: Akrham Asylum, Batman: Arkham City и Diablo III (голяма изненада е последната, а?). Вече не изпитвам такова удоволствие от гейминга както преди няколко години и рядко имам желание да изиграя някаква история, вместо да я изгледам под формата на сериал/филм, да я прочета под формата на книга или просто да си я измисля сам.
- Не съм играл първата "Darksiders". Опитах няколко пъти да я кача през последните дни, но не ми се получава (пиратска му работа... или може би проблемът с инсталациите е в мен). Знам за нея само от две места:
1. Най-добрият ми приятел, който я изигра и я хареса.
2. Каквото съм прочел из нета. Причината да се интересувам беше това, че е замесен Joe Madueira, който е един доста добър комикс художник/писател. Yeah.
- Качих "Darksiders II" просто защото след "Arkham Asylum" останах с някакво желание да играя нещо. Но желание да я играя ми липсваше, обаче виж, желание да бъда забавляван - не. И все пак не бях голям оптимист.

И БЯХ ПРАВ, МАМКА МУ! Някой би попитал: защо отново пост за компютърна игра? Какво се случва с този блог в последно време? Къде са забавните/сериозните разкази? Къде са жалките, лични откровения (но напоени с чар)? FUCK YOU! YOU AND YOUR FAMILY!

Свещен гняв, казах ви. Муахаха! Ще правя каквото си пожелая. Всъщност просто изразходвам малко енергия в това да оплюя игра, която сигурно много хора ще играят и харесат. Но това правим ние лошите хора, нали така?



HATE RANT #1: Не гледай интрото, какво ти дреме за историята?

Крайно време е да напиша нещо за играта, нали? Да. Започвам. Така... издразних се още по време на не особено впечатляващото интро-клипче, тъй като през цялото време една гнусна, пикселизирана картинка на компютърна мишка стоеше в единия ъгъл на екрана и ми напомняше, че мога да скипна същото това клипче. Това намек, че историята не е важна ли? Нека се покаже веднъж, за да видя, че мога да скипна клипа, пък след това да изчезне. Или пък изобщо да не се появя. Всеки, който е играл някаква игра, знае, че когато не ти се гледа някакъв клип пробваш ляв клик, Esc и Enter, за да видиш кое от тях ще те спаси от гледането. Но нееее, Vigil Ent. (създателите) трябва да ми тикат в лицето факта, че мога (а може би и да ми втълпяват, че искам) да не гледам клиповете в играта им. Well... FUCK YOU! Аз ценя историята във всичко, което гледам/чета/играя, дори да е лоша.

HATE RANT #2: Да го набия на майка ти в конзолата :)

Грозно начално меню с познат дизайн обаче (от Батманските игри). Изглежда всеки third-person в днешно време има горе-долу едни и същи като идея менюта, само дето тези тук ми се сториха малко грозновати. Не е проблем, преживява се. По-кофти става, когато започнеш самата игра - така лъха на конзолен порт, че проклех създателите да ползват плейстейшън геймпадове като вибратори (клетва, разработена преди известно време). Първоначалната скорост на камерата е твърде висока, но поне има подръжка на мишка и на движеща се камера, нали така? Когато обаче изскочи първият предмет, който мога да взема (играта има някакви плахи RPG елементи), трябваше да се чудя кой бутон от клавиатурата отговаря на някаква крива стрелка надолу. ТРИБУКВЕН!

Управлението е умерено дразнещо. Камерата е по-малкият проблем, по-големият е това, че заради движението й (и понякога автоматичното й наместване) не знаеш как точно да процедираш с бутоните за движение. Пример: имаш стена, по която трябва да притичаш (край, отново окрадоха Персийската принцеса. Ц, ц, ц, ц). Трябва да натиснеш Space и посоката (която би трябвало да е надясно, т.е. бутон D). Да, ама келешът Смърт (така се казва главният герой, за това по-късно) вместо да тръгне по стената, заради зацепилата камера скача в пропастта отстрани.

И не, мамицата им на всички, които биха го предложили, няма да си купя геймпад. Игрите за компютър трябва да могат да се играят качествено и приятно с клавиатура и мишка. Представете си прекрасните ми устни и четете по тях: КЛА-ВИА-ТУ-РА И МИШ-КА!

Спирам. Утре пак. Само преди това трябва да се насиля да я пусна пак.

СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ *evilgrin*

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Месецът на хилядите страници

Да четеш фентъзи може да е проблемно занимание. Не за друго, а защото авторите на фентъзи като хванат клавиатура и малко се пооливат. Неслу...