STAR WARS: Episode VII през 2015 г.

Вече го написах няколко пъти на различни места, но ще го напиша отново:

НЕ ВЯРВАХ, ЧЕ ЩЕ ГО ДОЖИВЕЯ.

НОВИНАТА: Сякаш от нищото стана ясно, че Disney са купили/ще закупят LucasFilm Ltd. за огромна сума и още отсега обявиха намерението си около 2015-та година по кината да се появи седми Star Wars филм.

Официално потвърждение от корпоративния сайт на Disney: ТУК.

...

Това горе беше важното. Надолу... разхвърляни фенски мисли.

След първоначалния шок (да, определено беше доста близко до шок) ми бяха нужни няколко минути, за да преценя дали съм ужасен или изключително щастлив от новината. Е, второто е. Защо? Защото това е един детски блян, който ще стане реалност. Мислех си за продължения на старата трилогия още преди да съм видял първия филм от новата, продължавах да мисля за продължения още преди да беше приключила и тя. Има фенове, които хулят prequel трилогията, но аз не съм от тях, поне не в голяма степен. Аз искам още и още, стига да е качествено (а не The Phantom Menace). И имайки предвид, че Джордж Лукас, при цялото ми уважение към него, май сериозно взе да изкуква през последните години, се радвам, че някой друг, надявам се голям, талантлив режисьор, ще получи шанса да заснеме продължението на най-любимата ми от ранна детска възраст сага.

Дали това, че Disney са купувач е проблем? Не, в никакъв случай. Самите LucasArts са по-голям проблем, според мен. Трябва свежо мислене. Човек, който да се опре на класиката и да се опита да направи нещо хубаво. Не ви говоря за дълбоки драми, заслужаващи номинация за Оскар. Говоря за хубав Star Wars филм. С логична история, свързана с двете трилогии, която ще има някакъв смисъл. Въпросът е кой ще се нагърби с тази огромна задача.

Ясно е едно - Disney искат да правят пари. Не са дали 4 милиарда долара за LucasFilm (да, правилно прочетохте), ако не мислеха, че ще могат да направят много повече. И могат. О, могат. Да, точно ти - фенът на старата трилогия, който презира новата и Лукас, когато дойде 2015-та ти ще си по кината. И ще чакаш. И ще се надяваш. А парите ти ще отидат в джоба на Дисни, както и моите. Та да - Disney искат да правят пари и за да правят много пари ще се постараят, убеден съм. Получи им се с Marvel филмите, има шанс да им се получи и сега, а това е голяма надежда.

Щастлив съм. Нещо, което съм се опитвал да си представя като хлапе, ще стане реалност, макар и най-вероятно много различна от детските ми фантазии. Не вярвах, че ще доживея обявяването на седми филм... наистина.

PS: Да сме живи и здрави, че да оцелеем и до премиерата :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Пътешествания с книги... под завивките и над тях

"Дай този път да го даваме малко по-кротко", казах аз. И взехме, че успяхме. Шестият брой на книжния ни влог "С книги под за...