Halloween 2012 - "Riddle me this, riddle me that."

Гатанка: "The person who makes it, sells it. The person who buys it never uses it and the person who uses it doesn't know they are. What is it?"

Още един Хелоуин мина и, въпреки недоволството на мнозина, празникът набира все по-голяма популярност в България. Лично аз нямам нищо против - аргументът за това, че е католически празник, не е от чак такова значение, тъй като малко от костюмиращите се на 31 октомври се замислят за религиозната му основа. Хелоуин е просто един забавен ден (вечер) в годината, в който можеш да бъдеш по-артистичен и напълно спокойно да си позволиш чрез костюм и грим да влезеш в някоя весела роля.

Моят проблем с Хелоуин е по-скоро друг - имам чувството, че на повечето хора у нас им се изплъзва идеята на празника и се опитват дори на него да изглеждат привлекателни, вместо да си позволят да направят нещо малко по-креативно. Затова пък и тези, които са били по-артистични, ме радват изключително много. Стига секси дяволи и ангелчета! Можем повече!

Но е хубаво и да кача някоя снимка на моята особа от 31-ви. Ей ме на:


Ако се чудите какво съм: попитах за предложения във Facebook и Йоан Нереалния (той си се знае) даде доста интересната идея да съм The Riddler (Батман-злодей, скъпи дами. Джим Кери го играеше в "Batman Forever"). Аз, разбира се, исках да направя нещо с една идея по-творческо от това да се възползвам от класическите комикс/филмови дизайни на The Riddler. Мисля, че се получи доста добре, макар че сега, като гледам снимките, определено имам някои забележки. Още по-готиното е, че вече се създаде нещо като традиция на всеки 2 години на Хелоуин да съм злодей от Батман вселената:

Списък с "образи" на Хелоуин:

2008 - The Joker
2009 - Черно-белият изтормозен психопат The Suffering (оригинална творба)
2010 - Two-Face
2011 - Наскоро зарязан и пропиващ се депресар (отново оригинална творба)
2012 - The Riddler

То Scarecrow, то Mr.Freeze (пернишки такъв, със син спортен екип), то The Mad Hatter, то Bane... имам множество опции за следващите години. Догодина нещо оригинално, не-батманско. И както винаги ще го измисля в последния момент.

Това беше от мен. Ако сте "празнували" - дано е било весело и сте се маскирали с удоволствие. Ако ли не - изпуснали сте страхотна възможност, но за всичко си има пръв път. Догодина е шансът ви :P

PS: Отговор на гатанката: "a coffin" (ковчег). Хъхъ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Пътешествания с книги... под завивките и над тях

"Дай този път да го даваме малко по-кротко", казах аз. И взехме, че успяхме. Шестият брой на книжния ни влог "С книги под за...