Нов епизод на великата пародия на "Hellsing"

Няма да обяснявам какво представляват "Hellsing Ultimate Abriged Episodes". За да ви стане горе-долу ясно най-добре да погледнете ето този пост от началото на годината, в който съм обяснил това, а и съм дал линкове за първите два епизода (излиза по един на всеки Хелоуин).

Този пост има за цел само да ви даде възможност да гледате и третия епизод, който има своите много силни и забавни моменти. Е, зависи от чувството ви за хумор, всъщност...



Интрото и телефонният разговор ме съсипаха. Много смях. Чак съм тъжен, че ще трябва да чакам още година за следващ епизод. На тези пичове (пич?) трябва да има плащат, за да правят само това.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Превю: WWE SummerSlam 2017 - Мачовете на RAW (за два от които ми пука)

WWE се пренасели като индийско гето. Ростърите и на двете основни шоута са толкова пълни, че не достига време да се обърне внимание на в...