Първи трейлър на "Pain and Gain"

Майкъл Бей, колкото и оплюван да е, прави много приятни пуканкови филми. В голяма степен харесах всички "Трансформърс"-и, харесвам и двете части на "Лоши момчета". Стреляне, експлозии, смях, в единия случай и роботи, а, разбира се, и малко женска плът на показ, за да е още по-"мъжка" атмосферата. Няма нищо лошо, светът се нуждае и от такива филми.

Предполагам, че това ще е една от причините да харесам "Pain and Gain", чийто първи трейлър се появи в нета вчера. Другите причини (в напълно случаен ред) са:

- Дуейн "Всички-знаем-кой" Джонсън. Duuuuh! Скалата играе фитнес-маниак. How appropriate... И май специално за този филм е станал абсолютно животно. Сравнете го с 2001-2002 г. Друго си е да си със специално отношение в WWE и да не те заплашват тестове за анаболи през седмица.
- Марк Уолбърг в по-забавна роля. Макар и все още да ми е трудно да го виждам така, след "Тед" съм по-склонен да приема г-н Бях-за-малко-Макс-Пейн в по-весели, несериозни роли. Даже май го предпочитам в такива.
- Атмосферата, която трейлърът (а предполагам и филмът) носи. Напомня ми за "GTA: Vice City", което е хубаво. За мен де, за някои хора може да е проблем.

Ето го и самия трейлър, но по-важното беше да си кажа мнението:



Дали ще го чакам с изгарящо сърчицето ми нетърпение ала "The Dark Knight Rises"? Не, разбира се. Това е филм на Майкъл Бей. Несериозен такъв, само за пуканки. Но пък определено имам интерес, мисля, че ще се получи нещо доста гледаемо и се надявам да е така.

P.S.: Сцената, в която Уолбърг казва, че трябва да се напомпи и Скалата спокойно го окуражава, ми напомня за най-добрия ми приятел и опитите му да ме подкрепя в няколкото ми неуспешни сблъсъка с фитнеса :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Превю: WWE SummerSlam 2017 - Мачовете на RAW (за два от които ми пука)

WWE се пренасели като индийско гето. Ростърите и на двете основни шоута са толкова пълни, че не достига време да се обърне внимание на в...