Относно двете "празни" седмици

Благодаря, Blizzard, но не, благодаря.

Двете седмици "суша" в блога са напълно оправдани - понякога последните няколко седмици преди изпитна сесия са по-натоварени и от самата сесия. Преподавателите се сещат да дават тестове, теми за курсови и други подобни. И тъй като през по-голямата част от януари бях зает с подобни занимания, се стараех да използвам свободното си време за почивка и хобита, по-различни от блога. Но има и друга причина:

Blizzard Entertainment.

Да, те. Големият враг на всяка приятелка. Няколко дни преди Коледа те бяха така "добри" да ми подарят един месец безплатна игра на "World of WarCraft". Става дума за BattleChest-а -  WoW + "The Burning Crusade" и "Wrath of the Lich King", но това е напълно достатъчно. Аз съм хитър и просто си ъпгрейднах Starter Edition акаунта в WoW и продължих да развивам един Human Paladin. И заради този Human Paladin много минути, които можеха да бъдат използвани за писане в блога (и други, по-смислени неща), отидоха в мотаене из Азерот.

Иначе "подаръкът" май е свързан с това, че си купих "Diablo III" миналата година, и единствената му цел е да ме зариби, за да започна да си плащам всеки месец, за да продължа да играя. Хахаехахеахеахе! Успех, Blizzard! Обичам ви, но не чак толкова. След 3 дни месецът свършва, а и през последната седмица почти не съм играл.

Защо? Защото имам ново хоби, което също може да се отрази неблагоприятно на блога. Но за него ще си говорим след поне няколко месеца.

Иначе постовете ще се позасилят. В края на тази седмица е "Royal Rumble", така че е време за кеч-прогнози, а и нещо като оценка за продукта, след като започнах годината с пост с очаквания. Идеята за постове, в които да ревюирам 2012-та в WWE, май ще отпадне. А постове като този, в който да говоря най-вече за себе си, едва ли ще има често, защото доста непознати вече четат блога, и аз, тъй като съм адски притеснителен, не мога да си позволя да пиша толкова много и толкова често за себе си.

Шегувам се. Аз съм страхотен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Пътешествания с книги... под завивките и над тях

"Дай този път да го даваме малко по-кротко", казах аз. И взехме, че успяхме. Шестият брой на книжния ни влог "С книги под за...