Януарски надежди за продукта на WWE

За много години! Ще ви спестя новогодишните пожелания, които и без това вече сте получили от близки и не толкова близки хора, и ще дам началото на 2013-та в блога с пост за нещо, което, както вече съм казвал, стои в основата на създаването му: кеч.

Което е странно, между другото. Споменавал съм, че въпреки вече почти 12-те години, през които съм WWE фен, от време на време техният продукт ми идва малко в повече - дали защото ми е писнало да следя нещо като сериал, което обаче няма край (кечът е доста като "Дързост и красота", ако се замислите); дали заради това, че просто не ми харесва какво се случва и как се случва (т.е. кофти продукт, глупави истории и т.н.); дали просто за разнообразие, за да започне да ми липсва. В края на 2012-та започна нов такъв период. Прочетох резултатите от коледния RAW и дори "на хартия" шоуто ми се стори ужасно. Някак твърде детско, твърде... глупаво за моя вкус. Което е нормално, разбира се - все пак е коледно издание, а и WWE вече преследват друга аудитория, а не мъжете от 18 до 45. Но вместо да се примиря, реших, както вече няколко други пъти през годините, да си дам поне няколкоседмична почивка с надеждата, че когато в мен отново се появи желание да гледам една от любимите си развлекателни програми, ще видя нещо, което да ми е наистина интересно.

И така вече две седмици не съм гледал нищо на WWE, а TNA и ROH отдавна вече не ги следя. 2012-та беше хем добра, хем лоша за WWE, но за това мисля да направя друга поредица от постове в следващия месец. Време е да обърнем поглед към новата година и това какво можем да очакваме през януари и дали то ще е достатъчно, за да ме накара да гледам отново RAW, SMACKDOWN, а може би и "Main Event", което между другото е доста приятно шоу.

Януари - месец на пънк-рока.
Pun intended.

През месец януари основната тема в света на американския кеч (съжалявам, TNA маркове) е и ще бъде завръщането на Скалата, чиято последна поява беше през юли миналата година за хилядното издание на RAW. Тогава той обяви, че е получил мач за WWE титлата и този мач ще се състои на "Royal Rumble 2013" - PPV-то в края на този месец. Малко по-късно същата вечер (RAW 1000) CM Punk нападна Скалата, започна своя heel turn (т.е. да става лош батко) и един вид даде заявка, че той ще е шампион през януари. И, колкото и да е странно, това е факт - половин година по-късно Пънк все още е WWE шампион и то от вече над 400 дни. И стигаме до това, което ни очаква...

За RAW на 7 януари, т.е. идния понеделник, са рекламирани 2 големи неща - "завръщане" на Скалата (тъй като неговите редки появи са нещо голямо) и TLC (Маси, стълби, столове) мач за WWE титлата между CM Punk и Ryback, след който ще е ясно кой ще е шампион и опонент на Скалата за титлата на "Royal Rumble". Само тези две неща са достатъчни, за да ме накарат да гледам шоуто и да сложа преждевременен край на текущата си почивка. А не ми се искаше, наистина... Еднообразните вражди, отново промъкващите се простотии и глупави сегменти и най-вече фактът, че RAW е същинско мъчение със своите три часа всяка седмица ме караха да страня от кеча, но ето, че един потенциално добър мач и привличащото присъствие на едно от най-големите имена в бизнеса са достатъчни, за да се поизмъча отново.

Имам надежда. Надежда за това, че в шоуто ще има доста сегменти със Скалата и те ще са забавни, а не като опитите за евтина, детска комедия, които често сме гледали в WWE. Надежда, че TLC мачът ще е добър и ще получи достатъчно време, защото ми писна главни мачове да получават по пет минути в тричасово шоу. Надежда, че другото (освен Пънк и Скалата) няма да е истинско мъчение, а ще става за гледане, а може би и ще е интересно. Твърде много надежди, които трябва да укротя, защото така разочарованията са най-сериозни.

Почти сигурен победител в TLC мача за титлата е Пънк, следователно на "Royal Rumble" ни чака истински dream match (каквито през 2012-та получихме доста, между другото) между него и Скалата. Самият г-н Дуейн Джонсън е отделил поне няколко дати от графика си за "старата си работа" и най-вероятно ще го видим и в SMACKDOWN-а след това и в поне още един от RAW-овете на 14-ти и 21-ви. CM Punk vs. The Rock е мач, който няма как да пропусна и който всеки, който някога се е интересувал от кеч, също не би трябвало да пропуска. Чак ме е яд, че не е главен мач на Мания, но пък се радвам, че не ми се налага да го чакам до април.

Какво друго освен тях? Ами WWE май ще се опитат да изградят добре самия Royal Rumble мач. Сина, Ортън и Шеймъс вече са обявени като участници (мисля), което е добре, тъй като това са три от най-големите имена в момента. Rumble-ът винаги печели от участието на повече хора с толкова високи шансове за победа. Ранната ми прогноза за победител обаче е Ryback, който е в адски удобна позиция за това - печели Rumble-a и на Мания побеждава Big Show за World Heavyweight титлата. Само вариант, guest booker-ско предложение, което обаче се надявам да се осъществи. Rumble мачът е вариант и за някое-друго голямо завръщане, като двата варианта са Леснър и Undertaker, но ме съмнява да ги видим при наличието на Rock vs. Punk в карда. За Rumble-ът повече като му дойде времето за превю и прогнози.

И така, почивката изглежда ще свърши, когато във вторник изгледам RAW. Но нищо не е сигурно - може положението да е толкова тежко, че просто да изгледам сегментите с Пънк/Скалата и да превъртя всичко останало, продължавайки така и в следващите седмици. Но фактите са си факти - с наближаването на Мания и връщането на някои големи, рядко появяващи се имена, WWE имат шанса да измъкнат шоутата си от дупката, в която те все по-дълбоко затъват.

2 коментара:

  1. Признавам си без бой - кеч вниманието през януари 2013 е насочено към WWE, и то по обективни причини. Royal Rumble, The Rock, CM Punk, TLC RAW Match... Все неща които малко или много биха привлекли погледа на един обикновен кеч фен като мен.
    От TNA очаквам като минимален отпор да направят добър мача Aries/Hardy/Roode, както и да подобрят историята си с Aces & 8s, която да приключи с Lethal LockDown мач на LockDown.
    ROH продължават своя път към победата, правейки култови вражди и мачове, NJPW зарадваха със страхотно четвърто-януарско PPV, а CZW са в лек запад, макар че там надеждата далеч не е угаснала.
    И това е общо взето за началото на новата година. Нещата тепърва започват. Mania, LockDown и прочее... Let The Show Starts Right NOW!

    П.С.: Следя ти редовно блога, Биров. Сносен е. Един вид се уча от твоята практика, тъй като съм начинаещ блогър.
    Можеш да ме приемеш във FB, тъй като съм ти пратил покана.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Жив и здрав да си, Божидаре (мисля), но се старая да огранича раздадените "приятелства" във FB само около познати от повечко време. Иначе не мога да коментирам другите компании, тъй като както казах не ги следя. Можем само да си пожелаем добър продукт навсякъде.

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Комикси: "Пазители на галактиката: Император Куил" (и мъчното комиксоиздаване у нас)

"Комикси! Комикси! Дайте комикси!", скандираха в хор гладните за истории в картинки нърдски души, но във Facebook страницата н...