Кому е нужен сън?

UPDATE: Капучино, нормално кафе, Shark и дълго кафе. Както казах, по принцип кафе не пия. Но оцелях. След малко лягам, пък дано не спя много, защото ме очакват още два много натоварени дни. Може би сън все пак е нужен от време на време.

ОРИГИНАЛЕН ПОСТ: Ляляляляляляля! Сутрин е. Осем и половина. Слънцето вече пече високо над тепетата, а улиците са изпълнени с живот, шум и изгорели газове. Прибрах се преди цели 30 минути, а след още 30 вече трябва да съм излязъл. Не съм спал от вече почти 24 часа, очертават се да са поне 40. И най-веселото е, че ми се случва за втори път от началото на седмицата. Кому е нужен сън, наистина?

При подобно претоварване на съзнание и тяло писането е изключително приятно занимание. Не задълбаваш толкова, не се замисляш. Просто натискаш копчетата на клавиатурата и после, без дори да проверяваш, цъкаш "Публикуване". Текстът се понася в интернет пространството и няколко заблудени души губят няколко иначе много ценни минути от деня си, за да го прочетат. А той не им носи кой знае каква полза. Освен, че някои от тях имат доста свободни минути за губене и всяко нещо, което може да ги запълни е добре дошло. Специално за вас: пак заповядайте!

Пих някакво капучино. Може да ми се наложи да пия и 1-2 нормални кафета днес. Това е сериозно изпитание за човек, който не пие кафе. По-рано тази седмица, при предното сливане на два дни в едно без сън, изпих две 3-в-1-та. За закоравелите пиячи на кафе това е нищо. За мен твърде много. Представям си как ще е днес, защото в редките случаи, когато пия кафе, ставам просто ужасен. На Pepsi също не мога да разчитам след като вече поносимостта ми към него рязко спадна. А се очертава дълъг и натоварен ден, който на всичкото отгоре ще изисква концентрация.

Ирония - ще трябва да съм концентриран в ден, в който истинската борба ще е мозъкът ми да не изключи и да не заспя прав. Но в крайна сметка кому е нужен сън?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Книги: "Вещерът: Меч на съдбата" от Анджей Сапковски

"И запяло Лютичето за Бирето, което чете, Погълнато от страниците като малко дете. За оная мастия Йенефер и Гералт балъка, За таз...