Препоръчан филм: "Пропадане в мрака"


Чудейки се как да започна поста, се замислих, че в известна степен "Star Trek: Into Darkness", познат у нас като "Пропадане в мрака", всъщност ми хареса повече, отколкото "Iron Man 3". Това, имайки предвид, че съм комикс-фенче, е наистина странно, но може би разковничето е в това, че съм лично ангажиран с комикс-филмите и имам определени очаквания, които пък предразполагат към разочарования. От друга страна никога не съм бил (и продължавам да съм на мнение, че никога няма да бъда) някакъв запален Star Trek фен, така че шансът да бъда изненадан приятно е много голям.

Така и стана. "Пропадане в мрака" надмина очакванията ми. По-интересен, по-деен, по-впечатляващ и по-забавен е от предния филм - "Star Trek" от 2009-та, който си припомних наскоро (и който също не е никак лош). Определено си струва да отидете до някое кино и да го видите. Без предразсъдъци ("О, не, това е Star Trek филм..."), които да ви спрат. Това е един много добър филм. И това го чувате (по-скоро четете) от фен на Star Wars (а незнайно защо се предполага, че феновете на Star Wars и феновете на Star Trek трябва да се мразим... нърдска му работа).

ХУБАВИТЕ НЕЩА

1. Къмбърбач. Напълно оправда всички очаквания и се превърна в най-добрия злодей в блокбъстър за 2013-та до момента. Интересен персонаж - добре "написан" и още по-добре изигран. Определено с много нива нагоре над Неро (изигран от Ерик Бана) в първия филм, който беше даже леко скучен.
2. Достатъчно внимание за всички по-важни членове на екипажа на "Enterprise". Имах опасения, че фокусът ще падне твърде много върху Кърк и Спок, но на почти всички останали са дадени достатъчно реплики и екранно време, за да изглеждат "важни".
3. Действие, смях, драма. От всичко по малко в един доста приятен, пуканков микс.
4. По-малко отражения на светлини. Знаем, че J.J.Abrams ги обича, но този път ми се стори, че се е ограничил и не бяха чак толкова много. А определено "Пропадане в мрака" предлага една много готина визия и атмосфера, която може да мине и без любимия на режисьора ефект.

Не се сещам за нещо, което наистина да не харесах. Може би само това, че към края действието е твърде много и реално няма някой по-спокоен момент, в който зрителят наистина да си почине. Малко натоварващо е, а доста филми започнаха да го правят.

Та... препоръчвам. Лично аз искам отново да го изгледам, но едва ли ще стане скоро. Определено евала на J.J.Abrams, че е сътворил нещо Star Trek-ско, с което истински да се забавлявам. Определено съм по-голям оптимист за следващия му проект, а именно "Star Wars: Episode VII".

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Пътешествания с книги... под завивките и над тях

"Дай този път да го даваме малко по-кротко", казах аз. И взехме, че успяхме. Шестият брой на книжния ни влог "С книги под за...