Първи трейлър на "The Hobbit: The Desolation of Smaug"

Вече е факт първият (тийзър) трейлър на втората част от трилогията "Хобит", носеща името "The Desolation of Smaug". Хвърлете му едно око (или две, три...), пък после ви чакат няколко реда с личното ми мнение:


Ами... шарен е, това е сигурно. Има и доста енергия в него, но определено липсва епичност или нещо, което да накара човек да тръпне в очакване. Интересно впечатление прави колко много внимание се обръща на появата на добре познатия ни остроушец Леголас (който въобще няма работа тук), както и на измислената специално за филма елфка Туриел. Трудно е да раздуеш книга с размерите на "Хобит" в три филма, да.

Другите по-важни неща, лично според, мен са две. Първо, мутрата на Люк Евънс в ролята на Бард. Трудно ми е да приема точно него за тази роля, особено след като съм го гледал в ролите на гръцки бог и враг на Вин Дизел. Второто и доста по-важно нещо е това, че най-накрая виждаме как ще изглежда драконът Смог... или поне главата му. И тук съм със смесени чувства - като дизайн драконовата муцуна хем е достатъчно близо, хем задоволително далеч като вид от рисунките на Толкин, но от друга страна май очаквах нещо по-страховито и по-запомнящо се. А и е жалко, че не чухме гласа на Бенедикт Къмбърбач (велик!). Изглежда ще трябва да почакаме още.

Като за първи трейлър (или тийзър трейлър, не съм наясно) - много добре. При мен лично ситуацията е сложна и макар да съм голям почитател на творчеството на Толкин, екранизациите на "Хобит" не са нещо, което да чакам с огромно нетърпение. Може би защото знам, че излизат през година и няма смисъл от излишни емоции. Най-вероятно обаче и този път ще се случи като с предния филм - почти никаква надъханост до последния момент, а още в самото начало на филма - разтуптяно сърце и насълзени очи от умиление, че любима книга е достигнала големия екран.

PS1: Външният вид на Радагаст продължава да ми бърка в мозъка.
PS2: Съжалявам за вградените субтитри в трейлъра (Полски? Ако да, то това ще е силен намек от страна на съдбата). При първа възможност ще сменя линка с такъв за трейлър без субтитри и с по-добро качество.
PS3: Преди ден-два-три се появи и първият постер за филма, който, отново според мен, също не е в състояние да предизвика огромен интерес. Ей го на:

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Месецът на хилядите страници

Да четеш фентъзи може да е проблемно занимание. Не за друго, а защото авторите на фентъзи като хванат клавиатура и малко се пооливат. Неслу...