WWE Payback 2013 - Просто мнение, а не ревю.

I dig crazy chicks.

Излъгах се да гледам кеч. "WWE Payback", pay-per-view-то от неделя вечер. Не бях гледал от седмици. Неслучайно липсваха прогнози и ревю на "Extreme Rules". Него дори не помня дали изобщо го дърпах. Понякога имам периоди, в които просто не желая да гледам. Не ми е интересно и го считам за загуба на време. Този период е такъв и продължава вече втори месец. Я прочета някой пост какво е станало в шоуто, я не. Може и да има добри истории, може да има добри мачове, но просто тръпката я няма. Няма го желанието. Като фен се чувствам изтощен и не искам да се занимавам с това, което WWE предлагат. Все пак, в крайна сметка, кечът е един сериал без край.

В началото на миналата седмица дръпнах RAW. Имах основателна причина за това - мач между Daniel Bryan и Seth Rollins. Хора, които съм гледал как се раздават повече от половин час пред 100 души публика на ROH шоу. Като истински почитател и отчитайки качествата на двамата, просто реших, че им дължа да видя мача им. И те не разочароваха. В рамките на допустимото за WWE, предложиха един много добър TV мач. Живи и здрави, дано получат възможност някой път да направят едно 30 минутно зрелище пред 15 000-17 000, че и повече души.

Освен техния мач друго не гледах. Не ме интересуваше. Вместо това прехвърлих текст, който описваше случилото се на шоуто. Дори не го четох подробно, до такава степен не ми дреме. А PPV-то дръпнах, защото така се случи, че си бях вкъщи и трябваше да запълня вечерта. А и исках да видя ще се върне ли Пънк, няма ли да се върне. Викнах най-добрия ми приятел, отворих Pepsi-то и започнахме да прехвърляме. Тук е моментът да отбележа - това не е ревю. Не давам оценки, пиша само кратко мнение по много малко от цялото PPV. Ако сте фенове, гледайте го и преценете за вас си какво ви хареса и какво не. Този път пиша от гледната точка на човек, който просто няма интерес.
Майкъл Макгилъкъти, сега разумно прекръстен на по-малко безумното Къртис Аксел, стана ИК шампион с интересна победа. Само краят гледахме. Не е като имената в този мач да са столозалепящи. Жив и здрав да е младокът, но има овчи поглед. Няма харизма. Сигурно е виновна майка му, имайки предвид, че баща му е Mr.Perfect. Нататък... AJ и Кейтлин. Прекрасно дупе срещу прекрасни гърди. Да, истинската мъжка гледна точка за женския кеч. Но тези две дами се раздадоха и "произведоха" много добър мач. Не помня откога не съм гледал толкова добър женски мач. Години, най-вероятно. Браво. Дано враждуват цяло лято, може и друг техен мач да гледам. Може и някоя дреха да падне. Майната му на PG-то.

Скип имаше. Дори мачовете на The Shield не гледахме, а само прехвърлихме на две, на три. Края на отборния дори го познах. Не резултата, а това как ще го буукнат и в кой момент какво ще стане. Или аз съм добър, или booker-ите са слаби. Трябва да е първото. Браян е адски over в момента, дано WWE не направят малоумието да го направят хийл. Опасността е голяма.

Дойде мачът за WHW титлата. Скипнахме го, защото да гледаш мачове на Дел Рио никога не е оферта. В края чух музиката му и видях лежащ Зиглър. Уплаших се и върнах. Считах Зиглър за сигурен победител. Видях колко съм сгрешил, видях и края на мача. Бях покрусен. Това момче, с всичко, което дава за тази компания, не заслужаваше подобен title reign. Заслужаваше много повече. В случая се подиграват с него и само усложнения на реалното му сътресение оправдават тази гавра. Напсувах WWE. Напсувах Дел Рио. Както и всички от прекрасната (за пореден път) публика в Чикаго. Това малоумие ме подсети защо започна тази ми почивка от гледането на кеч. И защо изобщо има такива почивки.

Джерико и Пънк ми напомниха обаче защо обичам да гледам кеч по принцип. Страхотен мач, който изгледах от-до. Реално само той ме интересуваше. И те не ме разочароваха. Особено ме зарадва силния финал. А Пънк, с тази му брада, постоянно очаквах да стисне юмруци и оттам да изскочат остриета. Личи си кой чете комикси. Дори връщането му обаче не може да ме накара да гледам отново. Една птичка пролет не прави. Роб Ван Дам, чието завръщане следващия месец бе обявено по малко странен начин, също не е име, което да ме накара да следя редовно. Но ще погледна "Money in the bank". За Браян. За Пънк. За The Shield. За Зиглър, може би. За младите и нахъсаните, които въпреки това, което им причинява сценаристката глупост, се мъчат да дадат всичко от себе си. Да забавляват хората, да си играят с емоциите им, да се правят на добри и лоши, и да се впускат в "битки" с ясен край, но много атлетизъм. Те заслужават уважение и може би след един месец ще им отделя още един час. Защото съм фен.

О, да... Имаше мач за WWE титлата между Сина и Райбак. Но в крайна сметка... на кого му пука?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Подкаст: BIRECAST Брой 9 - Spider-Man, Venom и филмите на Sony/Marvel

BIRECAST отново е тук! След като последните два месеца бяха доста натоварени, деветият брой на подкаста, в който си говорим за най-разли...