Спринцовки и дебели г*зове

Извинявам се на всички пуритани и малки дечица за заглавието на този пост, но понякога нещата в този живот са толкова грозни, че е грях да ги украсяваме с цел смекчаването им за очите на публиката. Трябва да бъдат показани в най-грозната си форма, за да се стресне читателят/зрителят. Чели си сте някога текст, писан от Мартин Карбовски? Това е живият ви пример. При него четете за гадостите у нас, описани по изключително краен и цветущ начин, и ви идва да се самоубиете или емигрирате. Или поне се чудите как той не го е направил все още, щом е толкова отвратен от всичко. Нищо лично, разбира се, свободата на мисълта и словото са основни ценности на либералната демокрация.

Не, спокойно, няма да си говорим за политика. Не е тук мястото. Просто днес на обяд изпитах огромно желание да седна пред компютър и да опиша набързо кратките си впечатления от няколко наистина странни минути. С приятелката на мой приятел, с която кормуваме заедно, трябваше да се запишем за курс за първа помощ в БЧК. ОК, речено-сторено. Това стана някъде към 12 на обяд. След успешното ни записване се насочихме към центъра, минавайки през Градската градина. На едно място няколко души бяха преместили две пейки насред тревата между дърветата и си говореха нещо. Нищо необичайно, тъй като откакто тези пейки са незакрепени за циментовите пътечки в градината, съм ги виждал преместени къде ли не. По-интересната гледка бяха други трима, които се бяха изправили на няколко метра от тях до един храст и си прехвърляха разни неща. А един от тях... държеше спринцовка.

Добре, да спрем за секунда. Да си от онези задници, които съдят всекиго за грешките в живота му, за навиците му, за възгледите му, за начина му на живот и т.н. не е особено хубаво. Но понякога човешките същества правят такива уникални тъпотии, че ти се иска някой астероид да повтори подвига на своя събрат, унищожил динозаврите (бел. динонърдбире: според една от теориите), и да сложи край на целия живот на тази планета. След което, разбира се, някой друг вид да получи своя шанс за развитие и световна доминация, с надеждата, че този нов вид ще е по-разумен от нас.

ОК, решил си, че искаш да захвърлиш живота си на вятъра. Но демонстративно го правиш в едно от най-оживените места в дадено населено място, в средата на деня, докато на метри от теб минават майки с деца. Това вече не го разбирам.

Хей, може и да греша. Може спринцовката (спринцовките, според моята другарка по кормило, която отдели много повече внимание на примерите за човешки упадък в градината) да е била лекарство против диабет или нещо такова... Никой от вас обаче не счита това за вероятно, нали? Може би всички сме от онези гореспоменати задници, съдещи всеки за всичко, макар и прибързано, а може би просто сме реалисти.

Няколко минути по-късно, вече на връщане, минавайки отново през същото място видях, че двама полицаи бяха навестили правещата си градинка-парти групичка, като ги накараха да преместят пейките на мястото им. Когато полицаите се отдалечиха, започна сериозно оглеждане на тревата в района, което (само спекулираме) най-вероятно представляваше търсенето на нещо хвърлено. По-малко от половин час по-късно от групичката вече нямаше и следа. Може би полицаите ги бяха навестили отново, а може би просто са решили да отидат да продължат със забавленията си някъде другаде.

Къде обаче е частта с дебелите г*зове? (бел.Аз: самоосъждам се за тази жалка автоцензура) Ами докато чакахме на една пейка на друго място в градината, станах свидетел на друга, не по-малко трогваща сценка. Момиче, хайде - жена, между 20 и 25 може би, с леееееко наднормено тегло, вървеше през градината и ядосано крещеше сякаш сама на себе си "Махай се, к*рво! Откъде да знам къде си била и с кого си се е**ла през последния месец, ма, к*рво!" и други подобни. (бел.Аз: жалката ми автоцензура продължава, но знаете... деца и пуритани навсякъде). Тя всъщност не говореше на себе си (щеше да е странно, да), а на друго момиче/жена/whatever, което вървеше на петнайсетина метра зад нея. Това момиче се стараеше да не остане по-назад, защитавайки наранената си чест със звучен израз от рода на "Аз да не съм теб, за да си давам дебелия г*з наляво-надясно, ма?".

Всичко това се случваше отново на обяд, отново в същата градска градина, отново на метри от всички останали минувачи, много от които майки с деца. Наблягам на майки с деца, защото, хей, колко приятно би било на някой от вас подрастващото му, лесно впечатляващо се отроче да става свидетел на такива сцени на публични места? Аз не бих. Някой ден (млад съм още) (и #хубав).

Не всички обаче се съобразяват. Едни се отдават на пороците си, други на вродената си простащина и неприязън едни към други. Но защо на публични места бе, хора? И защо в средата на деня? Ц, ц, ц. Като типичен съдещ всичко и всички задник поклащам разочаровано глава.

Няма да ви казвам кой е града. Доста от вас поради една или друга причина ще се сетят. Други погрешно може да си помислят, че са се сетили, тъй като най-вероятно са ставали свидетели на подобни (и къде-къде по-големи) мизерии на други места из страната. Но е факт, че обичам този град. Помня го мръсен, по-сив и не особено приятен. Знам как изглежда сега и се радвам, когато чуя хора, които стъпват там за пръв път от много време или изобщо, да казват, че е хубав. Може би точно заради това толкова по-голямо впечатление ми прави мръсотията с човешки облик в него. А този тип мръсотия най-трудно се чисти.

1 коментар:

  1. ахаха, отдавна не съм сядал там, обаче явно простотиите си продължават : ) всъщност, за да бъда честен, не съм сядал там от 18-тия ми рожден ден, което е жалко, защото до тогава ми беше традиция, поне веднъж седмично седях там по час :) а във въпросната ми последна вечер там, старателните униформени ми проверяваха личната карта, която аз с гордост показах с думите 'вече имам години, не мо'еш ме барнеш' :D отрепка съм :/

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Превю: WWE SummerSlam 2017 - Мачовете на RAW (за два от които ми пука)

WWE се пренасели като индийско гето. Ростърите и на двете основни шоута са толкова пълни, че не достига време да се обърне внимание на в...