Рисунки: Бейн

Да бе, аз и рисувам. Никога не съм претендирал за кой знае какви умения, но пък винаги с кеф съм споделял тук дори най-кофти драсканиците си. Тази тук обаче се получи. Рисувана е миналата година (2012), май някъде през есента, но чак сега се сетих да я сканирам. 

Bane ("The Dark Knight Rises")

Чак ме е яд, че повече от две години не съм качвал дори някаква елементарна скица в блога... Просто рядко имам достатъчно силно вдъхновение да хвана молива и да се захвана с нещо. И, между другото, това трябва да се явява пост от поредицата "Моето творчество..." с номер 46, но нещо не ми харесва като заглавие за пост. През 2007-ма съм бил на друго мнение, когато съм започнал с тези имена и номерации.

3 коментара:

  1. Между другото, точно това ме кефи на блога ти, че години наред продължаваш да си номерираш последователните постове от дадена рубрика. :)

    ОтговорИзтриване
  2. За първи път пиша в блога ти, но съм ти редовен читател. Пишеш интересени работи. Най-много ми харесва когато обсъждаш някой предстоящ филм или комикс който си чел. Човек все нещо може да научи от тебе. Хубава картинка, но съм фен на класическия Bane. Този от триологията беше прекалено човечен, но те всички бяха такива. Това беше един реалистичен свят в който Superman няма място и за това Christian Bale не би бил подходящ за ролята в предстоящия филм. Бен Афлек от друга страна донякъде ми прилича (по ввъншен вид) на Брус Уейн, а дали може да влезе и в кожата на Батман е друг въпрос. Но кой друг може да изиграе роляата на човека-прилеп? Josh Brolin, Ryan Gosling? Моля ти се, без тия. Аз бих се спрял на Ерик Бана, Колин Фарел или Luke Evans. Това е. Бих искал да разбера кои са и твоите фаворити освен Крисчън Бейл, разбира се. :)

    ОтговорИзтриване
  3. @Dredy: Конкретно за рисунките, ако изобщо скоро нарисувам нещо, ще споменавам коя част от творчеството са в самия пост. Някак твърде претенциозно ми звучи "Моето творчество" :D

    @Faraday: Нито един от посочените от теб варианти няма харизмата, необходима за това. На Бана не му се получава да играе супер-герой, Фарел прилича (и за това играе) най-вече на ирландски престъпник, Евънс пък е крайно нехаризматичен.

    Бролин можеше да докара визията и на Уейн, и на Батман, макар и с доста старание. Афлек, вече съм на мнение, ако се постарае и подходят по определен начин - също може да успее.

    Други фаворити честно казано не мога да посоча. Твърде много си бях навил идеята за Бейл. Имаше интересни предложения (ТВ звезди) с подходяща визия, но някак неизпитани актьорски умения в игралното кино.

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Месецът на хилядите страници

Да четеш фентъзи може да е проблемно занимание. Не за друго, а защото авторите на фентъзи като хванат клавиатура и малко се пооливат. Неслу...