Първи трейлър за "Captain America: The Winter Soldier"

Уж трейлърът за продължението на "Капитан Америка" щеше да се появи заедно с премиерата на "Thor: The Dark World", а ето, че подрани. Оказа се достатъчно хубав, че да реша да драсна няколко реда за него и да го публикувам тук, за да можете да го видите и вие:



Изненадващо, но ми хареса. "Ниските очаквания" проработиха отново. Харесва ми идеята за "врагът отвътре" и това, че са поели по пътя на сблъсъка между съвременния ни свят и разбиранията на Капитана за това кое е правилно и кое е грешно. Falcon (този с крилата) също изглежда добре, тъй като имах (че и все още имам) съмнения как подобен герой може да бъде представен на голям екран.

Две неща ми направиха по-лошо впечатление. Първо, разбиващият се Hellicarrier (огромната, летяща база на Щ.И.Т.). Видяхме нещо подобно в "The Avengers" преди има-няма 2 години, нужно ли е да се повтаря заради няколко експлозии в повече? Второто нещо, което не ми се понрави, е колко малко внимание е обърнато в трейлъра на The Winter Soldier, имайки предвид, че той е в подзаглавието на филма. За който не е разбрал - The Winter Soldier е този с дългата коса и металната ръка. Sebastian Stan изглежда доста badass (отново извинения за използването на чуждици, ама... е...) в ролята.

Определено Marvel успяха да повишат интереса ми към филма, макар че все още имам своите резерви, тъй като до момента "Капитанът..." е може би най-слабия продукт в Marvel кино-вселената и се нуждае от сериозно подобрение. Дали тук ще видим такова ще разберем през април 2014 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Пътешествания с книги... под завивките и над тях

"Дай този път да го даваме малко по-кротко", казах аз. И взехме, че успяхме. Шестият брой на книжния ни влог "С книги под за...