I'm baaaack!

Здравей, блог! Липсваше ми!

Минаха повече от две седмици от последния пост в блога (които едва ли сте усетили), но причината е напълно основателна - готвех се за държавен изпит, който, мога с удоволствие да заявя, взех с отличен (гаден зубър). Последната стъпка ще е дипломирането, но ако сте част от медия, партия, неправителствена организация или прочие и се нуждаете от млад, амбициозен и крайно очарователен политолог - аз съм насреща! :D Потърсете ме, и без това си търся работа.

Така. Минутката за реклама приключи. Искам да кажа на всички млади хора, че да си висшист не е нищо специално. След държавния очаквах да вдигна level като в "World of Warcraft", светлини да светят, гръмотевици да звучат... Нищо, братче. Същото е. Така че не се бутайте толкова да ставате "стОденти" и да харчите парите на родителите си по чалготеките в онзи тъй "красив" квартал на София, ами осъзнайте за какво ви бива и правете него. Примерно. Дори да завършите - няма вдигане на level, няма светлини и гръмотевици. А аз се гласях и за триумф*. Ще го оставим за след дипломирането.

Все още не знам къде съм след солидната подготовка за изпита, а и честно казано всеки опит за четене/писане е един вид предизвикателство, защото очите ми доста изстрадаха. Лека-полека обаче блогът отново ще влезе в ритъм и при наличие на вдъхновение и време ще продължавам да бъда пътеводна светлина в живота ви. Няма да е твърде често, разбира се, защото имам и други занимания в момента. Държа да споделя, че вчера, например, докато цепех дърва (#истинскимъж), потанцувах с брадвата си под звуците на "El Tango de Roxanne". Малките радости в живота!

Хайде, до скорошно писане (от моя страна) и четене (от ваша)! Бъдете велики!

* Ако не знаете какво е "триумф", значи трябва да четете повече. - бел.Бире.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Подкаст: BIRECAST Брой 9 - Spider-Man, Venom и филмите на Sony/Marvel

BIRECAST отново е тук! След като последните два месеца бяха доста натоварени, деветият брой на подкаста, в който си говорим за най-разли...