Diablo III Пост 7: 60 lvl за 19 часа

Не знам за кого ги пиша тези постове и дали някой от вас изобщо ги чете, но след излизането на пач 2.0.1 миналата седмица отново си припомних колко е хубаво да се цъка Diablo, а покрай това и ми се пише за него. Пък ако четете, ако ви е интересно... живи и здрави! И тези, които са играли играта, и тези, които не са, а искат. За вторите припомням: в момента има ПРОМОЦИЯ в Battle.net и оригиналното Diablo III струва 20 евро (демек 40 лв.). По-добра оферта едва ли ще получите. Важи до 23-ти, така че бързо натам и се снабдете с копие. Чакам BattleTag-овете ви тук и в страницата във Facebook, за да си станем приятелчета :D Нямам против да развия Witch Doctor/Wizard в мултиплейър.

Но да се върнем на заглавието: 60 lvl за 19 часа. Това е крайната статистика за Barbarian-a ми Shivers, който се възползва от благинките в новия пач и вървящия в момента +50%XP бонус. Отново за сравнение - първият ми герой през 2012-та се нуждаеше от 60+ часа, за да стигне 60 lvl. Днес това става за три пъти по-малко време. Махате бонуса, за който ви казах, и пак излиза, че в момента максималният lvl се достига за половината от времето, което бе нужно преди.

Shivers в пиковия момент на своята кариера

Странно е. Вдигнах трудността веднъж (на Hard), след това втори път (Expert) и накрая трети (Master), като на последната изиграх и по-голямата част от играта. И пак нямаше особено предизвикателство. Голяма част от времето ми отиде просто защото изродите имаха твърде много кръв, а аз не им вкарвах достатъчно damage (това не е като онова). И си блъсках, и си блъсках, и си блъсках... Аз обаче, изглежда доволно назобен и ползващ се от няколко прилични умения, дори рядко посягах към колбите, какво да говорим за умиране. Е, случи се няколко пъти при групи monster-и с по няколко умения, но в новия пач имаш 3 различни избора къде да се съживиш след смърт. Чакаш пет секунди и продължаваш без наказания, с което и интригата пада значително. Но не, няма да играя Hardcore.

Пропускам да спомена обаче най-важното за Shivers, което е и малък спойлер за главния бос в играта (който всички познавате, ама хайде... предупредих ви). Готиният ми барбарианец имаше удоволствието да се сблъска с него час и половина след като бяхме достигнали 60 lvl, а вече бяхме качили и 7 paragon lvl-a. И какво се случи? Точно в началото на битката мишката ми отказа. И тук най-забавното...

СМАЗАХ ДИАБЛО, ПОЛЗВАЙКИ TOUCH PAD, МАДЪРФАКЪРС!

Да, цъкам играта на лаптопа и когато мишката сдаде багажа просто продължих с тачпада (колко грозно изглежда на български. По-добре е "пипниполе"? Да, по-добре е). Естествено, да се играе игра с "пипниполе" си е много зор, като за някои игри е направо невъзможно. Тук обаче се получи, в голяма степен и защото дори на Master трудност главният бос не е никак труден. Просто трябва да си търпелив и да биеш, да биеш, да биеш. По дяволите, аз дори не бягах от повечето му умения, освен от прословутата lighting attack-a, която вгорчаваше животи и в Diablo II: LoD. Проблемът с трудностите обаче е, че между Master и Torment 1 разликата е толкова рязка, колкото някога беше между Hell и Inferno. А аз, както изяснихме, съм нууб и играя за кеф/историята.

За да е шарено - един от обичайните "всичко се разбира" моменти, а сганта дори е супер малко...


Сега... не знам. Не ми се цъка отново кампанията, която реално съм минавал вече 7 пъти. Нямам намерение да купувам и "Reaper of Souls". 20 часа забава за последната седмица са предостатъчна доза за началото на годината, стигат ми. Няма я тръпката. D3 обаче си се оказа умна покупка и от време на време влиза в употреба. Така че ако все пак някой от вас реши да я купува, свиркайте. Ще ги блъскаме заедно, ахахаха!

Въпреки че след като вече 2 часа гледам "Hearthstone" стрийма на Liana, сериозно се замислям за едно D3 стриймче някоя вечер, в което да се разцепя от тъпотии.

Може би пък не съм чак толкова стар...


Предните постове за Diablo III в блога:
- Пост 1: Първи впечатления
- Пост 2: Трудност, история, куестове
- Пост 3: Кое е най-трудното нещо в тази игра
- Пост 4: Излезе Patch 1.0.4
- Пост 5: Излезе Patch 1.0.7 - най-накрая някакво PVP
- "Diablo III: Reaper of Souls" - първият експанжън бе официално обявен

Популярни публикации от този блог

Реквием за един феномен (WrestleMania 33)

Комикси: "Batman: Europa"

Пушът на Джиндър Махал... и парите на един милиард потенциални фенове