Трейлърите за "Gotham" и "Constantine" - DC отвръщат на удара със сериали

NBC и FOX пуснаха първите трейлъри за новите си сериали, базирани върху комикси на DC - "Constantine" и "Gotham". Останах изненадан. Не от друго, а от това колко много не харесах трейлъра на първия. Никога не съм бил огромен фен на "Hellblazer" и първият ми сблъсък с Джон Константин беше в носещия името му филм с Киану Рийвс. Много хора не харесват филма, аз го считам за ОК. Даже пак бих го гледал. Разбира се, след негативната реакция спрямо него очаквах, че новият опит за пренасянето на комиксите за Константин на екран ще е доста по-старателно направен. Но ето какво получаваме:


Не го харесвам. Играта ми е струва слаба, а и не е само тя - операторство, режисура, че и цялата визия на сериала са някак посредствени. Напомнят ми на лошо копие на "Supernatural". Искрено се надявам това да са кадри от пилотния епизод, с който създателите са убедили NBC да поръча цял сезон. Искрено се надявам и този пилотен епизод да бъде заснет отново и да изглежда по съвсем различен начин, когато през есента дойде моментът за премиерата на сериала. 

С "Готъм" нещата са доста по-приемливи, макар да видях и други мнения по въпроса. На мен трейлърът ми харесва, може би защото не очаквах нещо кой знае колко по-специално. Имаш млад Гордън, имаш Харви Бълок, имаш малък Брус Уейн и една камара злодеи преди да са станали такива. Одобрявам. Бен Макензи ми е малко безличен и не знам как точно ще изиграе Гордън (все пак Гари Олдман много вдигна летвата), но въпреки че е главният герой, едва ли той ще е нещото, което носи "Gotham" на гърба си. Стана ясно и, че първият сезон ще има 16 епизода, което е малко необичайна бройка, но по-добре отколкото традиционните 22/24. Вижте трейлъра и за "Gotham":


Чакаме трейлъри за "The Flash" (CW) и "iZombie" (CW). Особено за първия имам твърде големи надежди, все пак е от създателите на "Arrow". Но точно заради надеждите рискът от разочарование е голям. В общи линии тази есен се очертава страхотна дори на малкия екран с седем сигурни сериала по комикси. Дори да започнат кофти, винаги я има надеждата, че ще се пооправят, както го направи "Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.". 

Превю: WWE SummerSlam 2017 - Мачовете на RAW (за два от които ми пука)

WWE се пренасели като индийско гето. Ростърите и на двете основни шоута са толкова пълни, че не достига време да се обърне внимание на в...