Амброуз.

Дийн Амброуз. Наострих ушите, тъй да се каже, за този момък още когато преди няколко години се заговори за неговата задочна вражда с Мик Фоли. Без съмнение ми направи най-добро впечатление от всички в The Shield при техния дебют - най-добри умения на микрофона, доста стабилен и на ринга (макар да отстъпва на Rollins), с интересен, леко махленски стил на атаките, и психарско поведение. Не пиша за друго, а просто държа да споделя ей това негово промо отпреди няколко седмици, малко след предателството на Роулинс:




Не си ли личи много рязко разликата между Амброус и Рейнс? По-важното обаче е, че оттук нататък нещата за бившите членове на The Shield тръгнаха все нагоре. Промотата на Амброуз продължават да са интересни и различни и едно от малкото неща, които гледам с интерес. И тук е уловката...

Не гледам кеч вече трети месец. Единственият цял мач, който съм изгледал за това време е MITB Ladder Match-a (този за куфара, който, между другото, беше доста добър). Случайно обаче гледах промото на Амброуз, публикувано по-горе, и вече имам поне мъничък интерес към това какво и как ще направи той всяка следваща седмица. WWE сглобиха интересна история с неговата кампания да попречи на Ролинс да кешира куфара си и, ако се постараят, това може да се превърне в една много дълга и качествена вражда. 


И все пак не ми се гледа. Ако някой не е разбрал, Сина е шампион. Отново. Това обаче дори не ме трогва вече, а и по-добре да е шампион докато не гледам, отколкото в някой период на по-активен интерес към любимото хоби. А идеята на поста ми всъщност е "Да живее Амброуз". Такива люде ми връщат надеждата за бъдещето на WWE, а и образите на разни сбърканяци винаги са ми били слабост. 

P.S. Едно бонус промо, което за съжаление не е достигнало телевизионен ефир, а е останало само WWE.com Exclusive. Обаче е чисто злато, особено разсъжденията за това как Triple H евентуално ще трябва да обяснява защо "scumbag Dean Ambrose" е взел куфарчето.


Комикси: "Пазители на галактиката: Император Куил" (и мъчното комиксоиздаване у нас)

"Комикси! Комикси! Дайте комикси!", скандираха в хор гладните за истории в картинки нърдски души, но във Facebook страницата н...