Някоколко реда за липсата на време в света на възрастните

Бедният ми блог... Страда сериозно от сериозната липса на време, която ме мъчи през последния месец. Да си говорим с цифри - последният пост е от 23 август, сега сме 21 септември. Holy shit, indeed. Но да, започнах с основната причина - почти никаквото свободно време, което пречи на това да се оставя на творческо писане. А ако имам време, най-често съм твърде изморен или пък искам да свърша една камара други неща. И така.

Тази публикация обаче е един своеобразен вик от отвъдния свят на заетите хора. Надявам се, че след края на предизборната кампания и след самите избори, животът ми ще стане с една идея по-спокоен и ще можем да си пишем, и пишем, и пишем. Така де, аз ще пиша, вие ще четете и всички заедно ще сме щастливи. Като едно време.

Но реално в момента нямам за какво да пиша. Ако се заема, ще са някакви сериозни неща от живота на порасналите. Те, в случай, че не знаете, често са скучни. Иска ми се съзнанието ми да отлети нанякъде и да напиша някоя няколкостранична бруталия, но няма как да стане, когато ежедневието е закрепило краката ми така стабилно за земята.

Филми почти не гледам, но за сметка на това намирам време за сериали. Горещо ви препоръчвам "The Newsroom" на HBO. Проверете го в Wikipedia или IMDB. Може и професията да започва да ми се отразява, но го харесах наистина много. Хубавото (или лошото, зависи от гледната точка) е, че не се налага да го следите много - има два сезона от по десетина епизода, а скоро започва и третият, който ще е последен. Някой ден може и да напиша един пост за него, за да ви надъхам допълнително.

За кеч-фенчетата: кеч не гледам. Не съм гледал от SummerSlam насам, макар да имам идея какво се случва в WWE. Утре вероятно ще гледам "Night of Champions", но нито ми се занимава да пиша прогнози за него, нито имам желание. Но кардът, поне откъм комбинации, ми се струва доста приятен и мисля, че може да се получи добро PPV. Иначе гледам епизодите на "Monday Night War", а изгледах и DVD-то за Paul Heyman. Две много качествени неща, които също горещо препоръчвам на феновете.

Това е. С тези няколко реда се изчерпах. Сега ще оползотворя свободната нощ с нещо приятно. А вие... бъдете велики. И очаквайте моментът, в който блогът ще живне отново.

Популярни публикации от този блог

Реквием за един феномен (WrestleMania 33)

Комикси: "Batman: Europa"

Пушът на Джиндър Махал... и парите на един милиард потенциални фенове