Честита нова година! (в края на януари)

Здравей, свят!

Блогът е жив, аз също. Реално ако втората променлива (Бире = жив) се промени, блогът най-вероятно също ще замре рязко. Не, че през последния месец сте имали възможността да прочетете каквото и да било тук. Но какво да ви кажа.... работа, любов, липса на време и вдъхновение. Обичайното. И след най-сухия месец в историята на китния ми, очарователен блог е време нещата да се върнат отново в релси.

Знаете ги обичайните постове - "Сори, че не писах. Почвам отново". Няма смисъл да се повтарям, но все пак да споделя, че рецензиите на две книги са в процес на изчакване, така че скоро ще видите тях. Ще препоръчвам песни за тези, които имат глад за музика. Мога и едно постче "Какво да гледате" да драсна за всички онези, които имат твърде много свободно време и се чудят с какви филми да го запълнят. О, и чудото стана - гледах (макар че "гледах" е малко силно казано) почти целия "WWE Royal Rumble"! Така че и за кеч ще попиша, специално за хората, които все още влизат в блога заради това. Казвал съм ви, че този блог беше създаден точно с идеята в него да става дума най-вече за кеч, нали? Живот.

ЧАКАЙ! ФАКС:

"Hey, superstaaaaaaaar, so populaaaaaar... when you'll get it that NOBODY CAAAARES WHOOOO YOU AAAAAARE?"

Корабът-майка праща сигнали. Не знам, не знам...

Та идеята ми е, че има за какво да се пише, така че само мързелът и ограниченото ми време могат да са оправдания. Но пък съм в отпуска (първата официална в живота ми, муахаха) и времето също не би трябвало да е проблем. Какво да ви кажа друго... честита нова година? Да.

ЧЕСТИТА.
НОВА.

ГОДИНА!

Така е като цял януари нямаш нов пост. Желая ви да сте здрави (и живи), по-малко нерви в работата и повече успехи там, късмет (за тези, които разчитат на някакви свръхестествени сили) и много щастие. Ако ви е нужен алкохол за последното - go for it, но не смесвайте. Вероятно ще останете живи, но вече няма да сте здрави. Спирам това общо мъчение. See ya soon.


Бире.

Подкаст: BIRECAST Брой 9 - Spider-Man, Venom и филмите на Sony/Marvel

BIRECAST отново е тук! След като последните два месеца бяха доста натоварени, деветият брой на подкаста, в който си говорим за най-разли...