WWE Fastlane 2015 - Превю и прогнози


Хаха-хааааа, това е първото превю на WWE PPV от "SummerSlam" насам! Аз и кеча се събрахме (макар може би отново да е временно) и сега редовно преглеждам RAW, SD и най-вече NXT, като последното без съмнение е най-доброто за гледане. Точно заради това преди да си говорим за FastLane държа да отбележа, че си струва да си изтеглите NXT TakeOver Rival и да видите как заслепяващо сияе бъдещето на WWE.

Така. FASTLANE! Не е най-гениалното име за PPV, но и по-тъпи сме чували през годините, така че няма да се оплакваме. Важното е съдържанието, a eто какво съдържа кардът на последното голямо шоу преди WrestleMania (31):

- No1 Contender's Match: Roman Reigns vs. Daniel Bryan
- US Championship: Rusev (c) vs. John Cena
- 3-on-3 Match: Dolph Ziggler, Eric Rowan, Ryback vs. Seth Rollins, Kane, Big Show
- Divas Championship: Nikki Bella (c) vs. Paige
- IC Championship: Bad News Barrett (c) vs. Dean Ambrose
- WWE Tag Team Championship: The Usos (c) vs. Tyson Kidd/Cesaro
- Goldust vs. Stardust

Започваме с най-важния мач за всеки роден кеч-фен. При добро стечение на обстоятелствата нашата гордост Русев ще удря и ще мачка Сина и ще направи много хора щастливи. Ще подскачам като малко маркче и ще викам от кеф, ей! Проблемът е, че Сина няма навика да губи мачове месец преди Мания, но можем да се надяваме поне на DQ или count-out. Важното е друго - нашенецът в момента е адски близо до позицията на баш top heel-ът в WWE. Враждата със Сина, в която определено има енергия, е доказателство за това. Мачът им е наравно рекламиран с този между Браян и Рейнс, т.е. явява се co-main event и дори има малък шанс да е последен в шоуто (което обаче, колкото и да искам Русев да е в МЕ на PPV, ще е грешка). Нещо повече - щатската титла вдигна адски много нива през последните месеци. Освен че множество хора се опитаха да я вземат от ръцете на българина, сега самият Сина е в PPV мач за нея, което не се е случвало от... над 10 години, мисля. И все пак се надявам да бъде удрян и мачкан, защото, нали... Русев удря, Русев мачка. Хехехе, разцепвам се. НАТАТЪК!

Кожата и грима на Пейдж отново ще контрастират брутално докато се опитва да вземе Divas титлата на Ники "По-едрогърдата" Бела. Приятен мач им желая. Ще се трогна, когато AJ най-накрая се изправи срещу Лита на 'Мания. Иначе съм твърдо зад Пейдж. Твърдо... зад... Пейдж.

Сезаро и Тайсън Кидддд по-скоро няма да станат отборни шампиони. Не ми допада позицията на швейцарския Джейсън Стейтъм в ростъра, но поне не е принизен до нивото на седмичен джобър. А и на ринга ще има четирима кадърни пичове, които, ако се напънат, могат да  направят много добър отборен мач. Фен съм на tag team wrestling-a, винаги се радвам, когато получава (смислено) внимание.

В този ред на мисли, че малко неприятно постоянното разпадане на отбори. Голдъст и Стардъст най-накрая стигнаха до мач помежду си и на мен изобщо не ми пука за него. За вражда между братята се говори от години. ОК, хубаво, просто точно в момента тя изобщо не грабва. Коуди да махне грима, да вкара малко агресия и тогава може и да се получат нещата. Не знам защо, но при наличието на две доста подобни вражди с разпадане на отбори (тази и Miz/Mizdow) в главата ми не може да спре да се върти варианта за мач Miz/Stardust vs. Goldust/Mizdow. Не, че ми се гледа, просто ми звучи като нещо, което WWE биха направили.

IC титлата също получава внимание и Bad News Barrett ще има честта да я защитава срещу Dean "Губя мач след мач, обаче никой не забелязва" Ambrose. Сериозно, бе, Амброуз е като нов Джерико - губи мачове, губи вражди и пак изглежда като фаворит във всеки свой мач (или поне като потенциален победител). И тук е така, но не мисля, че ще успее да вземе титлата, която и без това смени доста ръце за последните месеци. Въпреки че предпочитам той да е IC шампион на Мания, защото така има по-голям шанс титлата да бъде защитавана. При Барет нещата все още са meh.

Долф Зиглър и неговите неочаквани другари по съдба Райбак ("Feed me more steroids!") и Ерик Роуън (сериозно ли точно той? Ахахаха) се изправят в 3 на 3 мач срещу The Authority - Seth Rollins, Kane и Big Show. Нямам никакви поводи за оплаквания - това е един адски логичен мач от такъв тип, има месеци история в основата му, ще има разнообразие откъм стилове и има шанс да се получи много добре. Палци горе! Залагам на победа за фейсовете, заради търкания в Теам "Oторатаааа".

Иииии за финал Рейнс срещу Браян - The Main Event of the Evening (освен ако Сина не каже на Винс "Искам аз да съм накрая!" с бебешки глас и тъжна физиономия). Хич не ми се нрави, че Рейнс спечели Rumble-a, но така и не ми се бе отдала възможност да помрънкам. Какво е направил до момента той извън Shield? Ролинс и Амброуз постигнаха с пъти повече от разпадането на групата досега - запомнящи се мачове, интересни вражди. Помните ли някоя вражда на Reigns от изминалата година? Аз не. Дори за мач не мога да се сетя. Но изведнъж трябва да приема, че той е Човекът. Сори, ама не. Исках Браян да вземе Rumble-a. С неговата контузия и той не направи нищо за последните 8-9 месеца, но логиката с "така и не получих реванш за титлата" я има, а и с пъти повече ми се гледа давидоголиатовски мач между Браян и Леснър, вместо да гледам как Брок унижава Роман на ринга. С тази идея ми се иска и Браян да спечели тук, макар че много силно ме съмнява. WWE обаче сгрешиха, феновете им го показват и ще е хубаво грешката да бъде оправена. Някак ще успея да преглътна и троен мач на Мания, но предпочитам Рейнс да изчака още година и да покаже, че изобщо заслужава позицията, която му се дава наготово.

А, да, Хънтър и Стинг ще се срещнат лице в лице, най-вероятно, за да си уредят мач на Mania. Няма лошо, но просто целият build някак твърде сигурно води натам и няма нищо изненадващо в него. Ще гледам PPV-то за някои от мачовете, не заради този сегмент.

Стига толкова. Хвърлих малко (с)маркщина върху празното поле за писане в блога, сега ни остава да чакаме и да се надяваме страхотните NXT шоута (пак им правя реклама) да накарат и пичовете от главния ростър да се стегнат и да ни представят нещо запомнящо се. И нали помните...

РУСЕВ УДРЯ! РУСЕВ МАЧКА!

Пътешествания с книги... под завивките и над тях

"Дай този път да го даваме малко по-кротко", казах аз. И взехме, че успяхме. Шестият брой на книжния ни влог "С книги под за...