И Джон Конър стана терминатор

Днес изглежда е ден за трейлъри. След като Marvel пуснаха пълния трейлър за "Ant-Man" (който е доста забавен и най-накрая ми създаде интерес към филма), още един предполагаем летен блокбъстър се сдоби с нова реклама. Терминатори, терминаторки и терминаторченца, представям ви втория трейлър за "Terminator: Genisys":


"Терминатор: Генез... Джинез... Джинеси... Джинисис?"... Oh, fuck it, както и там да се произнася името на филма, той излиза на 1 март и отново ще ни болят очите при излизане от киносалоните, защото ще е 3D. Арнолд "I'm too old for this shit but I'm back" Шварценегер се завръща телом и духом в поредицата, след като в "Terminator: Salvation" видяхме само дигитална версия на мутрата му върху тялото на някакъв млад културист. До него е Емилия Кларк, по-позната като Кралицата на драконите или Онази русата от "Game of Thrones", поема емблематичната роля на Сара Конър - една от най-badass жените в историята на киното (много ме кефи тази дума, да). 

Защо си правя труда да драсна няколко реда за този трейлър след като преди известно време писах, че никога повече няма да се зарадвам на трейлър на "Терминатор" филм? Защото новият трейлър успя да ме изненада. След 4 филма вече изглеждаше трудно да се измисли нещо в Terminator франчайза, което да изглежда свежо и ново. Е, трейлърът показва нещо такова - изглежда Джон Конър, последната надежда на човечеството и герой на Съпротивата, се е превърнал в получовек/полумашина (или по-скоро някакъв нанороботизиран изрод). Това е свеж обрат, признавам, и е някакъв плюс за филма, който се опитва да съживи една може би с право поумряла поредица. Все пак щеше да е странно да използват актьора Jason Clarke ("Зората на планетата на маймуните") само в няколко сцени от бъдещето. 

Иначе "Terminator: Genisys" изглежда все по-хаотичен. Множество пътувания във времето, заигравания с предните филми и техните времеви линии и т.н. Пф, даже аз се обърквам от трейлърите, какво остава за някой зрител, за когото минало-настояще-бъдеще е една твърде непроменлива. Идеята за стар Шварценегер срещу млад Шварценегер (този път показана малко по-обширно към края на трейлъра) също не е достатъчна, че да ме трогне истински. Казах - никакво радване повече.

Продължавам да съм meh, но изненадата с Нанотерминатора Джон Конър я има. Може пък и да се получи приемлив sci-fi екшън. Но никой не очаква Terminator филм без Джеймс Камерън да е шедьовър, нали така?

Жив съм, baaaaay-baaaaaay!

Жив съм, бе, жив съм! Убеден съм, че така трябва да започва първия пост в блог, чийто автор не се е вясвал по мониторите ви от няко...