SummerSlam'15 и RAW - спорни решения и приятни изненади

Суплекс тук, суплекс там, кой ще бъде от Леснър помлян? (Първоначално римата беше друга, ама нали съм пич - цензурирах се). Мина "SummerSlam 2015", мина и RAW-ът след него, за който от WWE се бяха постарали повече от обикновено. И е време за каквооо? За няколко думи от вашия любим (с)маркав кеч-аналитик, pro-wrestling догматик, неосъзнат рап Супермен и умерено сексав-смотаняк - мен! Как си личи, че съм в отпуск...

Всичко живо орева ИнтернетА заради спорния финал на Brock Lesnar vs. Undertaker. Мисля, че е уместно преди да се говори за финала, да се каже просто и ясно: този мач беше с пъти по-добър от срещата им на WrestleMania 30. Тейкър, макар и опулен и дишащ тежко като мечка на припек, успя да изтърпи физическото предизвикателство да е на един ринг с кмета на Suplex City. Двамата създадоха паметен main event за тазгодишния "SummerSlam" с много драма, хвърляния, пот, малко смях (kinda), финишъри. И тогава... дойде финалът.  

Който е чел превюто ми за PPV-то знае, че ми се искаше Леснър да победи, за да може да продължи да е доминиращия Звяр, чакащ да бъде спрян от някой младок. Е, това все още е възможно заради начина, по който мачът с Гробаря свърши. Хем Тейкър, уж с нечовешки усилия и малко измама, получи отмъщението си, хем Леснър все още е чудовището, което може да накара всеки да се предаде, и припада, преди той самият да направи същото. 

Искрена проява на спортменство courtesy of Bork Laser.

Слабият край на мача ни даде поне поредното страхотно промо от (Ladies and gentleman, my name is) Пол Хеймън. Дайте ми пуканки и го оставете да ми чете Библията - може накрая да съм станал силно вярващ. Единствената ми тревога след SummerSlam обаче е, че ще се наложи пак да гледаме Lesnar vs. Taker. Дано поне стане по-скоро, за да се приключи с тази история. Hell in a Cell, maybe? Хайде да не е на WrestleMania 32, мерси.

Като преспах осъзнах, че май имам по-голям проблем с това как WWE осраха другия наистина добър мач на "SummerSlam". Както и очаквах Сина и Ролинс се разцепиха за WWE WHW и US титлите. И какво? Намесаааа! От кого? От Джон Стюъъърт! 

Wait... who?

Повечето фенове извън Щатите вероятно имат проблеми с разпознаването на (ex-)водещия на The Daily Show. Аз нямам такъв проблем, но съм недоволен от присъствието му на WWE ринг в този толкова важен мач, само и само WWE да получат малко медийно внимание. Щях да съм по-ОК, ако Стюърт взимаше нещата насериозно. Той обаче е зациклил в ролята си на водещ на комедийно шоу и изглеждаше нелепо и на SummerSlam, и в RAW. Надявам се занапред да стои далеч от WWE ринг. Хубавото в цялата ситуация е, че Ролинс си тръгна с двете титли, но за него по-надолу.

Другите неща в PPV-то бяха ОК, но нищо, което да помня дълго. Чаканият от мен мач между Сезаро и Оуенс бе попрецакан от заспалата публика, но нищо. Ще имат още възможности. Актьорът Стивън Амел пък беше адски впечатляващ на ринга и ми се ще да го гледам в 1 на 1 мач със Stardust. Такива участия на известни личности са нещо, с което нямам проблем - човекът е фен, има разбиране за това какво е кечът и се старае. А и пое стабилни рискове. Евала.

THE RAW AFTER 'MA... SUMMERSLAM!

Да не повярваш, WWE се постараха повече от обикновено с RAW-ът след PPV, което не е WrestleMania. Единственото наистина слабо нещо в шоуто беше Miz TV сегментът и последвалият го мач. Всичко друго беше гледаемо, а на места и доста развлекателно. Включвам побоя над Big Show, новият член на Wyatt Family, смазването на Бо Далас от страна на Леснър... Личният ми фаворит за вечерта обаче бе и нещото, което ми докара един истински, прекрасен mark-out (фенчетата ме разбирате добре): Dudley Boyz are back! 


Боже, как маркнах... Дъдлитата са част от спомените на всеки, започнал да гледа кеч по bTV в периода 2000-2002 година, а преди всичко са и един от най-успешните отбори в историята. Завръщането им не е от онези завръщания на легенди, които те карат да се ядосваш, че отнемат светлината на прожекторите от младоците. Напротив - отборната дивизия за пореден път не получава достатъчно внимание (и по-зле е било), а с отбор като The Dudleyz това рязко може да се промени. Вече чакам Night of Champions заради евентуалния мач с The New Day или троен с участието на The Primetime Players. Страхотна изненада, отлично допълнение към дивизията и дано покрай тях всички отбори дръпнат малко нагоре. Но без големи надежди, нали, защото знаем колко ги бива от WWE в сриването им.

Другата приятна изненада е свързана с WWE World Heavyweight титлата. Още след като бе обявен финалния сегмент със статуята на Ролинс, очаквах Сина да се крие под плата, да изскочи оттам, да ступа шампиона и да поемем по тегавия път към поредния мач помежду им. И WWE за втори път в една вечер ме изненадаха! Брей, брей, брей... (не Уаят). Не съм голям фен на Стинг, нито пък съм умрял да гледам точно него срещу Ролинс, но съм щастлив, че чрез техния мач ще получим нещо разнообразно на NOC, а няма за второ поредно PPV да гледаме как Сина се мъчи да изравни рекорда на Флеър (което знаем, че евентуално ще стане). Мачът вече е официален, между другото, има го на сайта на WWE. Pic or it didn't happen? K:


В превюто за "SummerSlam" писах, че за мен царуването на Ролинс е добро. То вече става отлично - победи Сина, стана първия човек, държал едновременно US и WWE WHW титлите, а сега ще има мач и с легенда като Стинг. До Night of Champions ще е шампион от половин година, а все още не е омръзнал. Не много шампиони могат да се похвалят с това.

Предположения? За да няма Ролинс два мача за титли на NOC, Сина ще си поиска реванша за US титлата другата или по-другата седмица в RAW и след намеса на Sting ще я спечели пак (по-добре нея, отколкото световната). След това ще му намерят с кого да се занимава. За мен по-важното е Оуенс да стане IC шампион, защото имаше намек за вражда между него и Райбак. Guest booker-ът в мен също усеща, че съм в отпуск...

Още с първото шоу след SummerSlam WWE създадоха в мен интерес към "Night of Champions 2015". Sting vs. Rollins, Dudleyz vs. The New Day (и може би Prime Time Players), потенциалният Ryback vs. Owens, кой ще бъде партньор на Ambrose и Reigns във войната срещу The Wyatt Family - повече от добре, повече от изкушаващо. Сега остава само през следващите седмици да не съсипят всички тези възможности с обичайните си малоумия.

С книги назаем от новото ни студио/апартамент

Влогът се завърна, да живее влогът! Новото AntTemz Studio официално отвори врати с пускането на седмия брой на съвместния ни влог с Темз &...