Нова страница

Отдавна не съм ползвал блога като виртуален дневник, а това е една от основните функции на този род сайтове. Какъв по-подходящ момент да поправим този пропуск от обръщането на една цяла страница в живота на уважаемия блогописец? Каква ти страница - аз направо започвам нова глава...

Като за начало от тази есен Бирко отново ще е студент. Записах магистратура "Електронни медии" в Софийския и съм наистина въодушевен от нещата, които бих могъл да науча там. Вече имам почти година и половина опит в телевизия, като през това време добих доста ясна представа за това как "стават нещата". Да, обаче наличието на практика не компенсира напълно липсата на теория. А това ми пречи да се кача едно ниво нагоре. С магистратурата целя точно това - повече знания, които да ми помагат да се развивам в тази сфера. Бирко Телевизионерче. Бирко Медиен бог :O Sounds nice.

Тук идва веселата част... Тъй като обучението ми е задочно, няма нужда да живея в София. Вместо това се местя в Пловдив, където пък, живи и здрави, започвам нова работа, която също да ми даде възможност да опитам нови неща, да кача няколко level-а и да реализирам идеите, които изскачат в главата ми. И да - напуснах досегашната си работа, така че ако сте от Пазарджик и областта не очаквайте вече да виждате лицето ми в регионален ефир. Но знайте, че за мен бе чест и удоволствие, хехе. Исках да го кажа в края на финалната си спортна емисия, точно преди "лека и спокойна вечер", но в последния момент се отказах от идеята. Е, казвам го тук. Който прочел, прочел.

С преместването идва и ново жилище, естествено. Приключи едногодишното ми царуване в Casa del Bire - моята китна пазарджишка квартира. Първото място, в което живях сам, и в което имах удоволствието да посрещам най-разнообразни гости. Там натрупах солидно количество спомени и още по-солидно количество бутилки Pepsi. Аз обичам Pepsi, да.


Хей, беше ми супер гадно, когато дойде време да ги изхвърля, но така и не намерих човек, нуждаещ се от 70+ празни двулитрови бутилки. Апартаментът вече е празен, багажът е подготвен за Пловдив и колкото и тежко да звучи за мен - вече няма Casa del Bire.

И така. Нов град (макар и да съм живял там 4 години), нова квартира, нова работа, нова специалност в нов университет в друг нов град. Така започва есента на 2015-та за мен. И чак сега съзнавам колко прав съм като казвам, че това си е цяла нова глава, а не страница. Как ще се развие, предстои да видим (класическа реплика за завършване на репортаж). Иначе няма как да не се сетя за една от философиите на Барни Стинсън, която макар да не споделям напълно, ми звучи доста адекватно в момента:

"New is always better." :D

Пътешествания с книги... под завивките и над тях

"Дай този път да го даваме малко по-кротко", казах аз. И взехме, че успяхме. Шестият брой на книжния ни влог "С книги под за...