Сериалът "Джесика Джоунс" - още едно бижу от Marvel?


- О, Джесика! О, Джоунс!
- О, Бире!
- О... К'во пра'и Люк Кейдж тук?!?
*побойкръвисълзи*

Marvel и Netflix продължават по план с много доброто си сътрудничество, приятелчета. А за всички нас това значи само едно - качествени сериали по комикси. Първото отроче на колаборацията им - отличният първи сезон на "Daredevil" - даде цял нов нюанс на филмовата вселена на Marvel. Сериалът беше по-реалистичен, по-кървав, по-драматичен и суров. Вторият сезон ще дойде догодина, като дотогава може и да съм написал нещо за първия... 

След по-малко от месец обаче ни очаква вторият марвълонетфликски проект - "Jessica Jones". Неговият първи трейлър можете да видите тук:



Запознавам ви накратко: Джесика Джоунс (Кристин Ритър) е млада жена със суперсили, чийто опит в супергеройстването не се е развил особено добре. Поради тази причина тя се е захванала с детективския занаят. В живота й обаче се завръща една зловеща фигура от миналото й - "Човекът в лилаво" Kilgrave (Дейвид Тенант). Той има уникалната способност да подчинява хора на волята си, благодарение на специален феромон, който тялото му изпуска. И, както се досещате, Килгрейв не ползва тази си способност, за да кара хората да правят добри неща...

Не мога да спра да мисля за сексуалните приложения на подобна... "суперсила".

Спирам, спирам. Време е за признание - макар да съм комикс-фенче, историите за Джесика Джоунс никога не са били обект на моето скъпоценно внимание. Кратките ми контакти с нея са били на страниците на някои от "The Avengers" поредиците. Там Джесика е в ролята на грижовна майка, а не на таен детектив/супергерой, така че не съм много сигурен какво да очаквам от новия сериал. Освен да е добър, разбира се.


Трейлърът е обещаващ, а най-любопитното за мен е злодеят Килгрейв. Не съм фен на Dr.Who, но все пак участието на Дейвид Тенант ми изглежда любопитно и мооооже би филмовата вселена на Marvel ще се сдобие с поредния добър злодей. А определено има нужда от такива - до момента само Loki (от "Тор") и Кингпин (от "Daredevil") са наистина сполучливи, а с някои уговорки можем да сложим още един-двама в групата на "приличните".

Целият първи сезон на "Jessica Jones" (13 епизода) ще се появи в Netflix (и на разни други места, нали...) на 20 ноември. Тогава ще разберем ще продължи ли да е успешен опитът на Netflix и Marvel да пренасят по-неизвестни супергерои на малкия екран. 

Не съм надъхан, но съм оптимист.

Месецът на хилядите страници

Да четеш фентъзи може да е проблемно занимание. Не за друго, а защото авторите на фентъзи като хванат клавиатура и малко се пооливат. Неслу...