За Diablo III и разочарованията: Без нов Expansion догодина, само един "умрял" клас


Дявол да ги вземе Blizzard! Обичам игрите им, в частност "Diablo", и то до такава степен, че дадох 120 лева за оригинално "Diablo III" и 80 лева за expansion pack-a "Reaper of Souls" и то във времената на студентство със скромни, почти несъществуващи доходи. От година и нещо съм готов да си платя като пич и за нов expansion и пак да отделя няколко часа от тъй оскъдното ми свободно време, за да релаксирам, колейки демони из света на Sanctuary.

Но пука ли им на Blizzard, че аз и сигурно още няколко милиона души искаме да се бръкнем за един нов Act в "Diablo III"? Нееее! За "World of Warcraft" могат да бъдат правени expansion-и през година, защото играчите плащат всеки месец. Ние, Diablo-феновете, месечни такси не плащаме, така че fuck us, right?

Цялото ми недоволство идва от отминалия вече BlizzCon 2016 - голямата конференция на Blizzard, събираща фенове и разработчици на едно място, на която традиционно се обявяват следващите големи проекти - нови игри или продължения на съществуващи. Слуховете, че се готви нещо голямо по случай 20-тата годишнина на "Diablo" развълнуваха и мен. Естествено, не вярвах, че ще обявят "Diablo 4", тъй като е твърде рано и не са изсмукали напълно тройката. Но се надявах поне на Expansion Pack. Минаха две години от излизането на "Reaper of Souls" (прочетете ревюта на Act V и промените в него) и пускането на ново съдържание изглежда повече от логично. Не и според Blizzard, които дружно запретнаха ръкави и вдигнаха средни пръсти към играчите.

Нов expansion няма да има. Вместо това бе обявен само нов клас - Necromancer, който ще има сходни умения със същия клас от "Diablo II". Некромансърът ще се КУПУВА със специален пакет, наречен "Rise of the Necromancer", в който освен това ще има... нищо друго. Нов стар клас и някакви козметични глупости - това успяха да сътворят Blizzard за Diablo-феновете за 2 години. И дори ще искат пари за него. Нямам идея каква ще е цената на новия герой, но няма да се учудя, ако е нещо малоумно от порядъка на 20 евро (40 лева). Защото Blizzard се научиха да обичат парите. Нямам проблем - това е бизнес и трябва да се печели. Но поне да ми се предлага нещо, за което да си струва да си дам парите.

Другите "новости" обявени покрай "Diablo III" са нов пач (реве ми се...). Най-интересното в него ще бъде dungeon от 16 нива, който реално ще бъде "Diablo I" вградено в тройката. Нещо повече - dungeon-ът ще е наличен за игра само през януари, а оттам нататък - за по един месец всяка година. А да им *** майката мога ли?

Козметични промени, нов клас, който всъщност е стар клас от Diablo II, и подземието от Diablo I? Това предлагат Blizzard на мен, на вас и на всички хора, които са си купили "Diablo III" и въпреки явните слабости на играта, след това са купили и "Reaper of Souls". Дайте ми expansion, бе! Вземете ми парите и ми дайте шибан expansion! Нека е с Necromancer, ще играя с кеф, ама и нов Act да има, да бутне напред зациклилата история! Стига зони, предмети, глупости!

Брей, че съм емоционален. Може би просто надеждите ми се бяха повишили твърде много. Ще се успокоя и ще забравя. Но честно казано съм огорчен, защото с удоволствие щях да се потопя отново в света на Diablo. Сега обаче нямам причина. Този път Blizzard ме разочароваха. Този път Blizzard ни разочароваха.

P.S. По-неемоционална и подробна информация за това какво "ново" и добре забравено старо ще се появи в "Diablo III" догодина можете да разберете от статиите в сайта на Diablo Bulgarian Community - ето ТУК.

Пътешествания с книги... под завивките и над тях

"Дай този път да го даваме малко по-кротко", казах аз. И взехме, че успяхме. Шестият брой на книжния ни влог "С книги под за...