Тийзър-трейлърът на "Междузвездни войни: Последните джедаи" е тук!

Няма да четете този текст, а ще кликнете на видеото и без това, така че... гледайте видеото!



Развълнуван съм, макар тийзърът напълно очаквано да не показва много.

Най-силно впечатление, разбира се, прави песимизмът на Люк и изказването, че е дошло времето за края на джедаите. С оглед на сътресенията, които Орденът изпитва от възхода на Империята е нормално човек да се поддаде на такива еретични мисли, но, хей, дори не е минало столетие от един от най-добрите периоди в историята на джедаите, а не е като да не са се справяли и с по-големи предизвикателства (поне според Legends версията, не канона). Така че ще е нужно солидно обяснение на това защо Люк се предава. Или пък Тъмната страна е намерила пътя си и към него?

Тийзърът ме успокои за друго. Режисьорът Раян Джонсън каза преди няколко месеца, че "Последните джедаи" започва точно там, където "Силата се пробужда" - една сериозна разлика с останалите Star Wars епизоди. Но както виждаме тук, най-вероятно ще получим някакъв вид монтаж за подготовката и тренировките на Рей за джедай. Т.е. ако филмът започне с това, в един момент вече ще е минало време и ще видим къде са се озовали останалите персонажи. 

Иначе готини неща из тийзъра има. Новите walker-и и "мърлявите" изтребители, които се изправят срещу тях ми направиха впечатление. Нормално е да си спомним за Хот, но ми се иска Епизод 8 да не разчита чак толкова на носталгия, колкото предния филм и да не гледаме омотаване на краката на канонерките, а нещо по-оригинално. Виждаме и Кайло, отново с рицарския си меч, но, за моя изненада - без маска, а гордо показващ белега, оставен му от Рей. Получаваме и поглед към това, което според мен е било опожаряването на джедайския храм, в който Люк е обучавал учениците си. Там мяркаме и Капитан Фазма, което може би значи, че тя не е чак толкова опропастен персонаж, колкото мислехме. 

Въпросът, който обаче остана в главата ми след репликата на Люк и мега якия тийзър постер, е дали наистина предположенията на някои фенове няма да се окажат верни и някой от Force sensitive персонажите във филма няма да смени "страната". Т.е. дали Рей няма да се поддаде на Тъмната страна или пък Кайло/Бен да мине "на светло"? А може би Люк вече е почнал с бавния си поход към тъмнината? Ох, любопитството ме яде, но всичко това са спекулации, скъпи приятели фенове.

Декември не е чак толкова далеч. Да се надяваме, че дотогава Тръмп няма да е сложил края на света и ще се насладим на продължението на любимия филм. След тийзъра аз съм оптимист.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Превю: WWE SummerSlam 2017 - Мачовете на RAW (за два от които ми пука)

WWE се пренасели като индийско гето. Ростърите и на двете основни шоута са толкова пълни, че не достига време да се обърне внимание на в...