Оправдания

Три дни след като се завърнах от море най-накрая се наканих да напиша нещо в блога, макар и постът да няма да е нещо особено. Да, мейтс, бях на море за една седмица и просто нямаше как да пиша каквото и да било тук, а единственият подготвен пост беше постналото се автоматично в неделя FUW Clash. Затова е така празничко тук, но пък като се има предвид колко на брой постове могат да бъдат открити отдясно в категориите не мисля, че една празна седмица е какъвто и да било проблем. Хм, оправдавам се... ще кръстя поста "оправдания". Вие най-вероятно вече знаете, че се казва така, защото сте видяли първо заглавието, но ето ви малка тайна - най-често кръщавам тези свои постове едва след като съм ги написал, защото честно казано техните имена се измислят по-трудно и от имената на разкази.

Та да продължа с оправданията... не мога да кажа, че нямам време за писане, особено през последните три дни, тъй като по цял ден вися вкъщи, спя до обяд, ям, зяпам кеч (като болест е в дадени моменти...) и цъкам NFS. Врътнах "Carbon" за два дни, почнах "Most Wanted". По-лошото е, че съм превъртал и двете, но пък това са последните NFS-та, които ми вървят без проблеми, а докато бях на море се надъхах за малко street racing пред компа след като цъках "Carbon" на PSP-то на брата на приятелката ми. PSP е доста забавна джаджа, между другото. Да, знам, че звуча дяволски детински... Но това съм си аз, не вярвам някой (дори тези от вас, които не ме познават лично, а само от блога) да се изненадат.

И все пак намирам и време да попиша по малко, макар че пиша нещо, което малко от вас четат, а именно FUW и по-точно предстоящото (тази неделя) PPV "BeachBattle III". Тези дни мислех, че май е време FUW да получи почивка. Мислех си да го спра завинаги (нито четенето му вече е такъв кеф, нито писането му), но просто не мога. Превърнало се е в навик. Тези дни ще реша какво ще правя, като през това време ще дописвам PPV-то, което се получи доста добре според мен. Точно задоволството ми от историите, които измислям, ми пречи да го спра. Също и факта, че го пиша от вече над две години. Поклон за мен? Усмирителна риза? Може би и двете едновременно. Това ще да е правилния подход към мен. Всички гении са малко луди, всички луди са поне малко гениални.

Тази седмица освен този пост и "BeachBattle" в неделя друго в блога няма да има. Другата седмица може би нещата ще са малко по-добре, а може би не. Зависи дали ще ми се пише/записва, дали ще имам нещо за казване, описване или пък муза, за да сътворя нещо. Жегата пречи, знаете. Може пък да ви разкажа впечатленията си от морето. А може и да не го направя. Обърках се прекалено много... Чао.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Месецът на хилядите страници

Да четеш фентъзи може да е проблемно занимание. Не за друго, а защото авторите на фентъзи като хванат клавиатура и малко се пооливат. Неслу...