ЧНГ

По принцип пишех предновогодишни постове. Нещо като обръщението към нацията на президента, само че по-интересно и от по-готин тип. Тази година не успях. Снощи по едно време седнах пред лаптопа на приятелката ми и започнах да пиша (звучи адски нърдски, знам) едно бързо постче, с което да приключа 2010-а за блога, но така и не го довърших, а както виждате не го и публикувах. По-добре. Въпреки това вече крада от собствените си идеи, които бяха в него (като това за президентското обръщение).

Както и да е. С този следновогодишен пост започвам 2011-а с идеята, че мога да замажа положението. Честита нова година! Знам, че го чувате отвсякъде и го четете навсякъде, но няма как да не честитя. Пожеланията след малко. Само да кажа, че уискито в организма ми усилено настоява да отбележа колко готин и страхотен съм. Ако не съзнавате това - значи никога не сте ме виждали. Ако сте ме виждали, но не го съзнавате, значи сте... нещо лошо. Бих обиждал интелекта и вкуса ви няколко реда подред, но не ми се мислят силни обиди. Страхотен съм, даааааа....

Та за пожеланията: пожелавам на всички читатели на блога и мои прия... кхъм... добри познати всичко най-добро през 2011-а. Да сте живи, най-вече, защото ако не сте живи всичките ми други пожелания биха били безмислени. По възможност и здрави, но да си го признаем - здравето ви не зависи нито от вас, нито от мен. Още утре половината може да сте болни от някакъв нов тип грип, я патешки, я лебедов. Мммм... пари да има, това е важно, а още по-важно е да не ви се налага да ги харчите много. Стиснат съм, такива трябва да сте и вие. И любов. Да, любовта е хипер важна. Търсете я, като я намерите и се наслаждавайте, но я и давайте.

А сега за враговете, нещо, което беше засегнато и в поста, който така и не публикувах: врагове мои, отрепки, които поради една или друга причина мразя или вие ме мразите - моля ви, умрете. Възможно най-скоро. Най-вероятно през 2011-а ще се появят нови лица, които да мразя и не е честно от ваша страна да отнемате от омразата ми към тях. Умирайки ще освободите слотове за нови мразени, а и най-вероятно вече ви е писнало да се мразим с вас (на мен ми е писнало да сте живи). В случай, че умрете ще считам взаимната ви омраза за приключила и ще ви благодаря.

И това. Считайте написаното в този пост за последните неща, които съм имал да ви кажа за 2010-а и първите за 2011-а... примерно. Не знам вече, объркан съм, все пак все още пия. В края на 2011-а ще пиша пак.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Русев мачка пепелянки! (превю за Smackdown-мачовете в SummerSlam '17)

Часовете до "WWE SummerSlam 2017" постепенно намаляват. За радост, това не е бавно и мъчително. Причината е, че кардът на вто...