Нищо конкретно 1

Джонатан Дейвис си пее някакви неща, докато останалите пичове от KoRn забиват на китарите и барабаните си, а бедният Травестилекс, който става все по-популярен по скромните ми наблюдения, се опитва да допринесе с нещо към музиката им, пускайки рандъм звуци, създадени въз основа на собствените му робо-хентай фантазии. Да, звучи "Narcissistic Cannibal", за да акомпанира един нарцистичен канибал в писането.
Наложи ми се да стана от леглото и да седна на масата в китната ми стая в общежитието, защото поради разположението на буксите за интернет, електрическите контакти и другите ел. уреди е невъзможно да се възползвам от комбинацията "интернет + включено зарядно". Така че тази седмица ще се наложи да редувам едното с другото. Всичко по реда си. Важното е, драги объркани читатели, че вече имам възможност да пиша всеки ден и единственото ми оправдание за празнотата на блога оттук нататък ще са собственият ми мързел или, в по-приемливия вариант, липсата на идеи и вдъхновение.

И това ме подсеща за единственото нещо, което май си струва да се разкаже. Да речем, че имах възможност да получа 110 дни безплатен мобилен интернет от мобилния оператор, на който съм абонат (като тази възможност не дойде от настоящия ми договор, а от нещо друго). Реших да се възползвам от офертата, като естествено идеята е да го ползвам докато изтече безплатния период, след което да върна USB stick-a, тъй като нямам намерение да сключвам още един договор с тези хора. НО! Оказа се, че на мое име от края на 2010 г. има още един, трети телефонен номер, който в момента е спрян заради неплатена сметка от 10 лв. от юли миналата година. И заради тези 10 лв. не мога да се възползвам от офертата за 110-те дни безплатен интернет, поне докато не оправя ситуацията около номера, т.е. да го разкарам. И трябва да го направя в рамките на три дни, иначе възможността изчезва. В цялата ситуация нямаше да има нещо кой знае колко странно, ако знаех откъде, по дяволите, се е пръкнал този номер. А аз нямам никаква идея. И още по-кофтито е, че цифрите в този тайнствен номер са по-готини и лесни за запомняне от моя собствен. ХА! Да се занимавам с такива глупости не ми е любимото занимание, но какво да се прави... ще се наложи, ако не за интернета (защото WiFi вече има къде ли не), то поне, за да махна това позорно петно от името си. Но повече ме дразни това, че изобщо не си спомням нищо около активирането на този номер. Може би съм почнал прогресивно да оглупявам, но не след 80-тата си година, например, а след 20-тата...

Naaaah. I'm awesome. Не аз не го помня, а просто е грешка в Матрицата. Тук е уместно тези от вас, които имат качествено чувство за хумор, да си помислят "Ти си грешка в Матрицата, пич.". Направихте го? ОК. gg wp.

Та да... "Уейк уийк уапнах" се (яд ме е, че не всички влизащи в блога са запознати с малоумния хумор, който витае между мен и познатите ми) и ми се пише. Много ми се пише. За какво ли не. И ще пиша, пък вие ако искате четете.

Роденият да бъде. Out.

PS: Отново на леглото, защото както умните от вас се досещат, този пост трудно ще бъде публикуван офлайн. Ах, как се изкушавам да поспя... но не. Излизам. Време е за поливане.
PS2: Доста постове "Нищо конкретно" ще има тази година, усещам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Пътешествания с книги... под завивките и над тях

"Дай този път да го даваме малко по-кротко", казах аз. И взехме, че успяхме. Шестият брой на книжния ни влог "С книги под за...