Ранно превю и прогнози за WWE Elimination Chamber 2012

В поста има малък спойлер от тазседмичния SD (имената на участниците в Chamber мача)

И какво стана? Предположението ми за CM Punk vs. John Laurinaitis мач за WWE титлата на Elimination Chamber PPV-то се оказа грешно дори преди началото на RAW, след като бе обявено, че Пънк ще защитава титлата в Elimination Chamber мач. Бях казал, че няма да гледам SD редовно, ако се окаже, че греша... Е, няма да го гледам редовно, дори в момента просто го превъртам :D

Тази година отново ще имаме два Elimination Chamber мача в една вечер, но за съжаление този път (не се случва за първи път) и двата ще са за двете главни титли. Това си има плюсове и минуси. Винаги съм бил на мнение, че с тази подредба на ППВ-тата, след като победителят от Royal Rumble е избрал за коя титла да се бие, другото шоу трябва да има Elimination Chamber мач за определяне на претендента за WM за другата титла. Примерът с тази година: почти сигурно е, че Шеймъс ще избере да се бие за World Heavyweight титлата, следователно можеше единият Chamber да е за нея, за да стане ясно кой ще е шампион и негов противник на Мания (както ще стане и сега). Другият Chamber мач обаче, този на RAW, можеше и според мен трябваше да е за претендентското място за WWE титлата, а шампионът Пънк да има 1 на 1 мач срещу някого (чичо Лари беше просто перфектен, после ще кажа защо). Но ето, че WWE решиха и двата мача да са за титлите.


В RAW Elimination Chamber-a Пънк ще защитава WWE титлата срещу Миз, R-Truth, Крис Джерико, Кофи Кингстън и Долф Зиглър. Никакви забележки при подбора на претендентите, след като е ясно, че Кейн и Сина ще имат нов мач (най-вероятно някакъв гимик), в който ВЕЧЕ Сина да премаже Кейн и да бъде изстрелян като с прашка към Мания и мача с The Rock. Изборът на WWE този Chamber да е за титлата постига поне едно: повишава интригата за това кой ще си тръгне от ППВ-то като шампион. При предложената от мен комбинацията щеше да е прекалено очаквано Пънк да бие чичо Лари, а Джерико да спечели Chamber-a. Сега обаче вариантите според мен са два:

1. Пънк печели, запазва титлата и претендентът бива определен в RAW-овете до Мания (по-лош вариант според мен).
2. Джерико печели титлата и Пънк получава реванша си на Мания (по-добрият вариант за мен, тъй като би направил мача им на WM с една идея по-непредвидим).

И все пак си мисля, че щеше да е много по-добре да видим нещо предвидимо, но желано: Punk vs. Laurinaitis. Нито щеше да представи някакво добро качество, нито щеше да има опасност Пънк да загуби, но пък това е може би най-добрата вражда в момента в WWE и много хора (включително аз) имат желание да видят този мач и как Пънк в продължение на 10 минути смазва чичА ви Лари и хората, които ще му помагат (Отунга, Суагър, Зиглър...). Но оставям тази си идея настрана (до момента, в който не реша, че ми се ребуукват последните 2 месеца преди Мания) и да се надяваме, че ще се сбъдне вариант 2 (победа за Джерико в EC и реванш с Пънк на Мания).


В SD Elimination Chamber-a Daniel Bryan защитава World Heavyweight титлата срещу Big Show, Cody Rhodes, The Great Khali, Randy Orton и Wade Barrett. Отново логични опоненти. Роудс се представи доста добре в RR мача, ИК шампион е от няколко месеца - нека е вътре при липсата на Крисчън. Кали е слабото звено, но той бе добавен само заради контузията на Хенри, която изглежда вече не му позволява да е постоянно на ринга. В този Chamber на пръв поглед има повече възможности за победител и опонент на Шеймъс за Мания. От една страна най-очевидния (и може би добър избор) е Браян да запази. Това ще го затвърди като огромен късметлия и ще направи рейна му с една идея по-добър. От друга страна обаче Ортън винаги е потенциален победител и кандидат за МЕ мач на Мания, така че и той има някакви шансове. Може да се предположи и, че Барет има някакви шансове за победа. Лично аз най-много бих се радвал на мач между Барет и Шеймъс на Мания за титлата, но това ще има негативни последствия: както рейна на Браян ще бъде кофти прекъснат, така и този на Барет най-вероятно ще е доста кратък и ще дойде мааааалко раничко. Така че най-доброто предположение за победител в SD Chamber мача според мен остава Браян и едва ли залогът ми ще се промени.

Не трябва да забравяме, че Крисчън и Алберто Дел Рио се очертава да се завърнат скоро (дори Мистерио, мисля), така че не трябва да изключваме възможността някой от тях да замести някой от участниците в Chamber-ите в последния момент и да направи изненада на турнира. WWE обичат изненадите на Elimination Chamber PPV-то и аз лично винаги имам едно наум и не съм толкова сигурен в прогнозите си.

Големият проблем на тазгодишното Elimination Chamber PPV обаче се явява undercard-a. Всички по-важни имена са наблъскани в двата Chamber-a, което не остава кой знае каква възможност за интересен undercard. Ще имаме Сина-Кейн 2 с някаква стипулация, което е добре. Най-вероятно ще има някакъв мач за Divas титлата (което е примеливо). Варианти има и за Tag Team Titles мач (който най-вероятно ще е зле буукнат) или пък мач за US титлата на Суагър, който според мен ще е добър избор за мач, който да бъде добавен към undercard-a. Въпросът е срещу кого? Може би Brodus Clay? Шеймъс също се нуждае от опонент за ППВ-то и победа преди Мания, но и в SD не откривам някой останал извън Chamber-a, който да е на нивото му и да го "нахрани" добре. Така че това двата Chamber-a да са за титлите (и ИК шампионът да е в единия) един вид наранява възможността да има повече интересни мачове на ППВ-то.

Тук се появява идеята Коуди Роудс да загуби титлата си от Джъстин Гейбриъл преди ППВ-то и той да я защитава срещу някого, но и там няма да има достатъчно build, а и не вярвам рейна на Cody да бъде жертван по подобен начин.

Та това, драги ми кеч (с)маркове, е ранната ми позиция за EC 2012. По-нормално превю (и най-вероятно по-кратко, след като тук казах доста от основните неща) ще има два-три дни преди самото PPV. 

PS: И след като приключих с писането на този пост, все повече ме сърбят пръстите да направя един Guest Booker с моите виждания за това как трябваше да изглежда карда на Elimination Chamber 2012... :/

2 коментара:

  1. На мнение съм, че все още може да се направи доста стабилен undercard. Christian определено би бил добър избор за опонент на Sheamus на това PPV. Zack Ryder пък винаги може да си поиска реванш срещу Jack Swagger за US титлата. Вероятно ще бутнат и Tamina срещу Beth Phoenix за Divas титлата, което също може да доведе до приемлив женски мач...

    ОтговорИзтриване
  2. Времето много бързо напредва и остана малко над седмица. Съгласен съм, че Тамина-Финикс най-вероятно ще го има в карда и наистина има потенциала да е от добрите женски мачове, които за съжаление рядко се случват. Дразни ме обаче, че има staredown-ове, отборни мачове, а мач за титлата така и не определят. Ще го направят в последния момент, а може и направо на ППВ-то да стане ясно.

    Райдър не знам дали ще го върнат за Chamber-a, но е вариант, да. А за Крисчън силно ме съмнява да се завърне и след няколко дни да го пуснат на Шеймъс. Възможно е всичко това да се случи накуп на ППВ-то, но ми се иска да минем без това, защото ще е брутално секване на каквато и да е инерция за Крисчън да падне на ППВ веднага след завръщането.

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Месецът на хилядите страници

Да четеш фентъзи може да е проблемно занимание. Не за друго, а защото авторите на фентъзи като хванат клавиатура и малко се пооливат. Неслу...