WrestleMania 28 - Мнение, прогнози, надежди (Част първа)

След 10-дневно затишие е време блогът да бъде понапълнен с мнението ми за WrestleMania 28, разделено в два обширни поста. Планирам това чудо повече от месец, като трябваше да е на две части - една преди 3 седмици и една малко преди Мания, но впоследствие реших, че е най-добре да изчакам до след последния RAW. Е, той мина и сега е време за мнения за мачовете, билда и може би желания и прогнози. Фенове, фенки и фенчета, представям ви част първа...


THE ROCK VS. JOHN CENA

Мачът, обявен преди повече от година и без съмнение най-чаканото нещо на тази Мания за много хора, включително и мен. Да започнем с основното: мразя Сина. Не ми дреме що за човек е, що за професионалист е и колко се раздава за компанията. Аз съм фен и искам докато гледам WWE да се забавлявам и да ми е приятно. Сина от години не ме забавлява и присъствието, мачовете и победите му по-скоро ме дразнят, нищо, че WWE усилено се опитват да го задържат face. От друга страна в годините, когато започнах да гледам кеч, Скалата беше на върха, вече започваше с постепенното прекратяване на активната си кариера за сметка на киното, но винаги, независимо дали фейс или хийл, ми е бил интересен и забавен. Очевидно е кой предпочитам да излезе победител от мега-сблъсъка им, да? Самият билд за мача бе малко по-особен, защото не знаехме какво да очакваме от мач, обявен година преди да се състои. WWE подходиха по-леко - няколко сегмента през миналата година, един отборен мач на PPV през ноември и след това чак в началото на март нещата набраха инерция с поредица от сегменти, караници и лошо гледане. Но никакъв физически контакт до самата Мания. Дали това бе добро решение? Може би да. Запазва се интереса към това, че двамата ще си разменят удари чак на Мания, но от друга страна няколко шамара щяха още повече да нажежат обстановката. Трябва да се признае едно - WWE и Сина с подхода към враждата и няколко логични аргумента успяха да обърнат част от феновете в подкрепа на Сина, което може би е по-добре от варианта предполагаем фейс като него да бъде брутално освиркан за сметка на Скалата. Моето мнение обаче остава твърдо. Не ми пука, че Скалата снима филми, не ми пука колко пъти в годината ще се появява, стига да го прави и да е интересен, но ми пука за това, че ми е писнало да гледам физиономията на Сина, писнало ми е да го гледам в главни мачове и ми е писнало да го виждам със световна титла на рамо. Boots 2 fruitty pebbles' asses, благодаря!

WWE CHAMPIONSHIP: CM PUNK (c) VS. CHRIS JERICHO

Вражда, която можеше да се развие по много различни начини. WWE избраха един - някой го харесват, други не. Малко преди Мания аз съм на една средна позиция. Хареса ми, че не се случваха очакваните неща - Джерико нито спечели Royal Rumble, нито си тръгна от Elimination Chamber като шампион и въпреки това все още изглежда като достоен претендент за титлата на Мания. Хареса ми и как през последните три седмици извъртяха нещата така, че Джерико да започне да поставя под съмнение не само образа, но и самата личност на Пънк, както и да посяга на честта на семейството му с доста силни думи. Хубаво е, когато в кеч-вражда има повече психология и малка щипка реализъм. Хитрият Джерико и озлобеният до побърканост Пънк определено правят историята интересна и успяха да ме накарат да чакам мача им с нетърпение (не, че нямаше да го очаквам и ако просто го бяха обявили и не ги бях виждал на екран до Мания). Какво не ми харесва обаче? Липсата на физическа конфронтация. Двамата имаха много малко отборни мачове един срещу друг, не видяхме достатъчно сбивания и подли атаки от страна на Джерико. Цялото напрежение, насъбрало се в Пънк можеше да бъде използвано в последният RAW, но и тук WWE решиха да забавят нещата за Мания. Това не ми харесва. Тази вражда трябваше да е с една идея по-физическа. Предположения и позиция? Победа и защита на Пънк. Най-накрая се превърна в едно от главните лица на компанията и победа на Мания ще го затвърди там. А ако враждата продължи и след това ще съм много доволен.

Divas Tag Team Match: Beth Phoenix/Eve vs. Kelly Kelly/Maria Menounos
 
Още като усетих, че подобен мач може да стане реалност бях най-малкото разочарован. Като за начало - коя е Мария Менунос или както там се произнася шибаното й име? Някаква ТВ водеща, тотално непозната в по-голямата част от света (а и в Щатите май не е нещо повече от B type celebrity). Защо получава мач на Мания? Колко допълнителни продажби ще донесе на ППВ-то? Кой се интересува от мач с нейно участие? Все въпроси с доста неприятен отговор според мен. Дивите се нуждаеха от мач за и без това не особено престижната си титла. Бет можеше да направи един приличен мач за титлата с Ийв и Кели, след като Карма не успя да се върне навреме. Но не - вместо това получаваме един random tag мач, чийто билд, и това е едно от най-лошите неща на тазгодишната Мания, бе никакъв. Ийв и Кели започнаха да се карат, Бет се намеси с оплаквания за онази Менунос, обявиха отборния мач и... дотам. Тя дори няма поява на RAW, защото участва в Dancing in the stars. Чух, че си била счупила ребро. Всичките да ги счупи до неделя! Тъкмо ще отменят мача или поне ще го направят така желания от мен троен мач. Да, пак без особен билд, но по-добре от тази помия.

TEAM JOHNNY VS. TEAM TEDDY (6-ON-6 TAG TEAM MATCH)

От всички не чак толкова важни мачове на Мания (важните за мен са HIAC, Rock-Cena и Jericho-Punk) този мач получи най-стабилен билд. Не ми харесва фактът, че е отборен обаче. Според мен щеше да е по-добре да е 1 на 1 мач с представители на Лонг и Лауринатис, а не в него да се наблъскват знайни и незнайни индивиди, само за да имат мач на Мания. А и ако беше 1 на 1 щяха да останат хора за MITB. Въпреки това обаче самото развитие на ситуацията с отборите ми хареса доста - имаше мачове между членовете, появяваха се нови членове шоу след шоу и като цяло имаше движение. Но да погледнем отборите - от страна на Team Johnny имаме Дейвид Отунга (с доста приличен пуш през последния месец), Марк Хенри (тотално доминиращ всекиго), Долф Зиглър и Джак Суагър (една приятна комбинация, като Зиглър е едно от най-добрите неща за гледане през последните месеци), Дрю Макентайър (който за съжаление замени все още контузения Крисчън, но поне имаше някаква история около него с уволнението му, така че не се оплаквам) и за финал - Миз (вдигна адски много врява за това, че няма мач на Мания и мисля, че точно той ще вземе победата, за да сложи край на серията си от загуби). Доста приятен и качествен отбор като цяло. От другата страна, тази на Лонг, имаме Сантино Марела (адски over, също получава стабилен пуш и вече го възприемам с една идея по-сериозно), R-Truth и Кофи Кингстън (също приятен отбор, но без шанс да стане нещо повече от тях), Зак Райдър (мега адски over, но тотално убиха инерцията му през последните два месеца), The Great Khali (който отдавна трябваше да бъде уволнен и е болка за гледане) и Букър Ти (който в момента е... коментатор, мамка му!). Т.е. от едната страна имаме няколко световни шампиона и хора с потенциал и занапред, имали истории покрай имената си наскоро, а от другата - едно средно ниво кечисти, който са получавали от минимално до никакво внимание в последно време. Определено съотношението е кофти и ситуацията ще се влоши ако WWE решат да дадат победата на Team Long. Теди Лонг ми е една противна личност. Тъпият му танц, тъпата му усмивка, скучното му "управление". Да върви по дяволите, предпочитам Big Johnny да ме тормози два пъти в седмицата като хийл, отколкото да мразя уж добричкия GM. Твърдо ЗА победа на Team Johnny съм, тъй като не само, че шоутата ще спечелят от това да имат свеж образ със силно присъствие като него за GM, но и хората в неговия отбор повече имат нужда от победа на Мания, за да продължат да вървят нагоре. Залагам на туш от страна на Миз. А още по-добре от Зиглър. А дано!

ПЕСНИТЕ: ОК, разбирам, че за последните Мании WWE се обръщат към по-популярен тип музика. "Invincible" на онова Еминем-wannabe Machine Gun Kelly е доста приятна песничка и ми допада като theme song. Двете песни на Flo Rida са някакви доста големи хитове в момента, създават едно такова... по-фестивално, парти настроение, затова и тях преживявам. Но Мадона? Damn! Единственото метъл парче е старо такова ("Memory Remains" на Metallica). Нямаше да е лошо и да има едно ново metal/alternative парче, специално за Мания, особено при условие, че имаме цели 5 theme song-а на събитието. Догодина - dubstep! И без това вече ползват "Cinema" на Benny Benassi и Skrillex за рекламата на WWE Network.

За днес толкова. Утре и останалите четири мача, както и обобщеното ми мнение за турнира. Дотогава: #boots2asses . Да бе, ползвайте Twitter. Забавно е. 'Айде, wubwubwubye.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Пътешествания с книги... под завивките и над тях

"Дай този път да го даваме малко по-кротко", казах аз. И взехме, че успяхме. Шестият брой на книжния ни влог "С книги под за...