WrestleMania 28 - Мнение, прогнози, надежди (Част втора)

Втората част на прегледа ми за Мания 28 започва с това, че като цяло WWE се постараха доста с това събитие - представят цели 3 dream мача (поне за мен), един приятен undercard (макар че колкото и да е нагло от моя страна ще кажа "Можеше и по-добре") и определено успяха да създадат една адски нажежена атмосфера преди най-голямото си шоу за годината. Бруталното използване на социалните мрежи и YouTube (в петък homepage-а ще е посветен на Сина-Скалата, което е... много) още повече допринася за това за събитието да се говори и пише много. Но в крайна сметка важното остават мачовете. За това: част втора...


HELL IN A CELL (SPECIAL REFEREE: SHAWN MICHAELS):
THE UNDERTAKER VS. TRIPLE H

Миналата година бях противник на идеята Хънтър за втори път след WrestleMania X-7 да има мач срещу Тейкър. С билда около мачa, а и със самия мач, който бе най-доброто нещо на миналата Мания, мнението ми тотално се промени. Тази година отново бях против това двамата да имат втори пореден и трети общо мач на Мания, но... отново с билда мнението ми се промени. Страхотно развита вражда. Адски много психология и логика в думите и на двамата, а появата и замесването на Майкълс бе също супер логично и страхотно решение, което вкара още повече драма в и без това напрегнатата за всеки Тейкър фен ситуация. Коя обаче бе истинската изненада? HIAC. Наистина не очаквах мачът да е в Адска клетка, а се връзва страхотно, имайки предвид историята и на тримата в този тип мачове. Винаги съм твърдял, че феновете на Тейкър винаги ще треперим за стрийка, дори "заплахата" да е Зак Райдър или Йоши Татсу. Стрийкът е едно от легендарните неща в историята на компанията и никога, ама никога не трябва да свършва. Има ли интрига тази година? Има. Защо? Защото за втора поредна година Тейкър се изправя срещу същия опонент, който миналата година беше буквално на косъм (сърцето ми спря при Tombstone-a, да) от победа. Защото всички сме чували за егото на Хънтър. Защото вкарването на Майкълс направи нещата още по-трудни за прогнозиране. Защото е Мания и защото в мача е заложен стрийка. Без съмнение ОГРОМЕН мач. Ще съм адски изнервен докато го гледам. Прогнози ме е страх да правя. Ясно е, че искам Тейкър да бие. Трибуквен за трибуквения.

WORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP: DANIEL BRYAN (c) VS. SHEAMUS

Тук имаме проблем. За съжаление, от моята гледна точка, това е най-слабо билднатият мач след този с дивите. Причината е, че така и не се намери допирна точка между двамата, нещо, за което да има смисъл да враждуват. Дори титлата стои заложена така, някак помежду другото. Браян има страхотна история с AJ, но Шеймъс така и не стана активен участник в тази история. Шеймъс пък от месеци маже ли, маже, но това не е достатъчно. WWE опитаха с няколко неща, за които уж двамата да спорят, но те изглеждаха несериозни. Най-големият проблем обаче бе, че вместо да имат повече сегменти и мачове заедно, те бяха замесвани с трети лица, в някакви мини-конфликти за по седмица-две или просто във filler-мачове. Остава поне надеждата да направят един по-тежък, физически мач, който да се опита да изпъкне в този напомпан кард. Много ми се иска Браян да запази, заслужава го след огромната промяна през последните месеци, но най-вероятно Шеймъс ще си тръгне със златото. При малко по-различно развитие можеше и да съм доволен от това, но не и сега.

IC CHAMPIONSHIP: CODY RHODES (c) VS. BIG SHOW

От всички SD вражди тази бе развита най-добре. Билдът започна още преди Elimination Chamber, клиповете на Коуди бяха интересна идея, а и самите факти, които той посочва, дават една стабилна основа на мача. Ще успее ли Шоу да запише 1 на 1 победа на Мания или за пореден път ще се провали? Въпрос, за който взе да ми пука в последно време. Личното ми мнение е, че Коуди има много по-голяма нужда и полза от победа тук, но не мога да заложа твърдо на него. Най-доволен съм обаче, че след толкова години най-накрая имаме добре билднат мач за ИК титлата на Мания (този от 25 изобщо не го броя). Дано поне им дадат повечко време, а не бъде пак някое 30 секундна гавра, защото това определено ще е голям минус за цялото ППВ.

KANE VS. RANDY ORTON

Хех. И на двамата симпатизирам, но е факт, че тази история дойде малко от нищото, макар и да получи някакво средно като качество обяснение. Факт е обаче, че не се случи почти нищо. Кейн започна да напада Ортън, Ортън започна да му отвръща, чухме ги да си говорят веднъж, за да се разберат за какво се нападат, след което продължиха с атаките. И дотам. И все пак ми е някак по-интересно от Браян-Шеймъс, а донякъде и WWE май му обръщаха повече внимание. Нямам проблем с победа на когото и да е от двамата, но най-вероятно Ортън си тръгва победител тук.

ЗА ФИНАЛ: Три dream мача за мен, интересен мач за ИК титлата, сблъсък на лични фаворити, много добре билднат отборен мач за кулминация на конфликта между главните мениджъри, надявам се един приличен въргал за световна титла и, разбира се, тотална помия при дивите. Плюсовете и нещата, от които съм доволен, са много повече от нещата, за които мога да се оплача. За втори път - "можеше и по-добре". Това можем да го казваме винаги, но в случая важното е, че можеше само малко по-добре. И в момента тазгодишната Мания е адски напомпана и съм надъхан за нея почти толкова, колкото за факта, че на следващия ден ставам на 22. YES! YES! YES! Хубавите събития се случват накуп, да. На феновете - приятно гледане и много приятни емоции! Ако фаворитите ви не отговарят на моите - дано паднат. На хората, които не се интересуват от кеч - защо, по дяволите, четохте този пост?

1 АПРИЛ - BOOTS 2 ASSES!

1 коментар:

  1. Биров, няма ли да направиш едно ревю на Мания???

    ОтговорИзтриване

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Русев мачка пепелянки! (превю за Smackdown-мачовете в SummerSlam '17)

Часовете до "WWE SummerSlam 2017" постепенно намаляват. За радост, това не е бавно и мъчително. Причината е, че кардът на вто...