Препоръчани песни - Част 73

Определено в последните седмици се случва нещо доста странно с музикалния ми вкус, което, честно казано, не ми допада особено. Фактът обаче е, че все по-често вместо alternative/metal песни слушам разни dubstep/electro неща. Или нещо подобно, не съм добре със стиловете, мисля, че е ясно.

Но нещата, които слушам, винаги надъхват, макар и по-различен начин. Носят емоция, желание за движение и живот. Този път ГОЛЯМОТО предложение е ремиксът на "Seven Nation Army", създаден от The Glitch Mob. Още когато видях трейлъра на GI Joe 2, музиката му ми се стори позната, но нямаше никакъв шанс да се сетя за The White Stripes. Не си спомням дали случайно или с търсене, но попаднах на track-a и когато видях, че The Glitch Mob са замесени нещата се изясниха. Когато баща ми я чу, помисли, че тонколоните са се развалили, заради прекаления distortion ефект, хехе. Въпреки това й дайте шанс, след няколко слушания ще ви се забие сериозно в главите.

Продължаваме с "Natural Disaster" на Example, която още преди няколко месеца чух благодарение на NMP. Втората най-допаднала ми песен на Example след единствения му сериозен за момента хит "Changed the way you kiss me". Много приятен ритъм и, разбира се, интересен текст. Казвам го за почти всяка песен? Знам. Но аз това търся.

Е, не и в следващите две. Вече като видя името на Skrillex лекичко ми прилошава, но отново фактът си е факт - неговият стил е това, което ми допада в dubstep-a. По-мощния, ударен drop, който лекичко да ми напомня за агресията, която alternative/metal парчетата носят в себе си, а не някакви по-леки, монотонни неща... "Levels" всъщност е track-ът, от който идва припева на "Good feeling" на Flo Rida. И в този си вариант звучи доста по-добре, нищо, че не е чак толкова популярен. "Syndicate" пък, доколкото разбирам, е от някаква видео/компютърна игра със същото име. Това е без значение, важното е, че в track-а има енергия. Ето ви линковете за песните, преценете сами какво ви харесва и какво не:


Следващия път да се надяваме, че ще мога да предложа по-разнообразни неща като стилове. В момента слушам новия албум на "Evans Blue" и макар да съм още в началото, трябва да отбележа, че с по-чист запис "This Time It's Different" звучи страхотно. Ще видим останалото и евентуално някоя песен ще попадне в следващия списък. Дотогава: приятно слушане!

"We should be happy ever after,
happiness and laughter...
what a natural disaster"

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Пътешествания с книги... под завивките и над тях

"Дай този път да го даваме малко по-кротко", казах аз. И взехме, че успяхме. Шестият брой на книжния ни влог "С книги под за...