Препоръчани песни - Част 75

"Girl, I will cover you when the sky comes crashing in. I'll go the distance, lead the way to your darkest sin." 

Предполагам, че съм го споменавал и в други постове, но аз съм фен на т.нар. "epic music", т.е. музика, напомняща кратките, надъхващи композиции, които чувате в трейлърите на всеки по-голям филм. Открих едно малко съкровище в тази насока, което представлява цяла, завършена песен, с вокал, пеещ текст с романтичен привкус, и епична музика, водеща до настръхване. 

Скъпи читатели, Les Friction - "World on Fire":

Това е основното предложение този път. Слушам я отново и отново, и ми харесва все повече. Освен нея обаче предлагам и някои други заглавия, направили ми впечатление в последно време. "Love is blindness" e кавър на U2, направен от Jack White (The White Stripes). Изключително въздействащ е и съм благодарен на първия трейлър на "The Great Gatsby", затова че ми показа тази песен. Следва новият track на Black Light Burns ("другият" проект на великия Wes Borland, китариста на 'Bizkit). Много различен като звучене от това, което правят самите Limp Bizkit, тъй като в BLB Уес дава воля на своето разбиране за музика. Новият track е очарователен пример за "побъркаността" на това разбиране. I love it! И за финал: "Louder Than Words", друго epic парче от Les Friction.
 

Епичността е на ниво този път, независимо от жанра. И като бонус ето ви линк за един пет часов микс от epic/trailer music track-ове. Have fun! :D Страхотен саундтрак за всеки ден, който да направи всяко занимание доста по-приятно, гарантирам. Приятно слушане!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Месецът на хилядите страници

Да четеш фентъзи може да е проблемно занимание. Не за друго, а защото авторите на фентъзи като хванат клавиатура и малко се пооливат. Неслу...