Royal Rumble 2002... пардон, 2016*


Абе... коя година сме?

Triple H спечели "Royal Rumble", Triple H отново (за 14-ти път, иху!) е WWE World Heavyweight Champion, Triple H ще бъде в главния мач на WrestleMania. Нормално е човек да се обърка.

Чак ми е трудно да повярвам, че букмейкърите се оказаха прави, обявявайки Хънтър за фаворит (да, има залози за кеч, нищо, че е по сценарий). Но не съм разочарован от резултата на мача. Почти не гледам WWE вече няколко месеца и не съм емоционално ангажиран нито с продукта, нито с историите, нито с образите. Така че няма как да съм разочарован, по-скоро съм учуден. 

В доста натовареното ми от работа и учене ежедневие реших да отделя няколко часа за тазгодишния "Royal Rumble", защото е едно от любимите ми PPV-та - заради стегнатия формат с 3-4 големи, често добре изградени мачове плюс доста развлекателния понякога Rumble мач. И ето какво излезе...

LAST MATCH STANDING 
(умишлено е, бе, не правя тъпи грешки)

Успешно изгледах от-до първия мач - Last Man Standing-а за интерконтиненталната титла. Солиден мач. Оуенс и Амброуз започнаха с много енергия и злоба - нещо, което често липсва в съвременния кеч, а дори след това успокояваха темпото само за да трупат напрежение преди всеки spot. Впечатляващи спотове имаше достатъчно (финалният беше от онези, от които и теб те боли), но налице бе и психология. Изсмях се с глас, когато изтощеният Оуенс най-искрено извика "I hate you!" и Амброуз отвърна със същото. Подобни импровизации правят случващото се на ринга по-живо, по-истинско и забавно, а Оуенс за кратко време се доказа като изключително добър в това.

Като се замисля, това е един от най-добрите мачове за ИК титлата, които сме виждали през последните години. Хубаво е, че двама от "новите" успяха да скалъпят подобна вражда (може да не гледам, но хвърлям око на резултатите), която да завърши с подобен мач и то за титла, която често е обект на подигравки заради "липсващ престиж".

SKIP-SKIP-SKIP-SKIPPEEEEER!

Един цял мач. Дотолкова ми стигнаха силите. Просто прехвърлих следващите три. С цялото ми уважение към The New Day (дяволски забавни типове), Шарлът и Беки (NXT реално превзе Divas дивизията, но аз МЕ-ти не гледам, та женски мачове) и... О, не, на Дел Рио и Калисто няма за какво да им се извинявам. Това прехвърляне на US титлата е освежаващо, но Калисто е някак още една стъпка надолу след това, което Сина направи с нея. И го казвам от изцяло маркска гледна точка.

Само аз ли си мисля, че това двама мексиканци да си прехвърлят US титлата е жестока закачка от страна на Винс с неговото добро приятелче Доналд "Моля-се-на-всички-богове-да-не-става-президент" Тръмп?

РОЯЛЕ РУМБЛЕ

Кралят на кралете спечели Кралският сблъсък. Намеците са някъде там, туруру-руруру-ру! Хънтър цяла година събираше хвалебствия и признание от маркчета и (с)маркчета за чудесата, които прави с NXT, за хората, които подписва... И накрая реши, че ще излезе в края на Rumble мача, ще си свали гащите и ще накара всички да се поклонят и да свършат работата на Стефани. И най-странното е, че доста хора са доволни! Не мога да си го обясня... Или доста фенове наистина са му благодарни за малкото добри неща в тази компания през миналата година, или наистина мразят Роман Рейнс чак толкова много, или пък (добър вечер!) не им пука.

Мачът на Мания между тези двамата беше неизбежен, да, и не е никак лоша идея. Не виждам обаче защо трябваше да е за титлата. Няма как това да е най-големия и най-желан мач в WWE в момента. Титлата можеше да иде в Брок. Но не, спечели я друг part-timer, който е имал дори по-малко мачове през последната година (Един? Два?) и който има ръководен пост в компанията. Чак е леко смешно. 

Единственото наистина добро нещо в този Royal Rumble мач беше дебютът на AJ Styles. Най-малкото, защото никога не съм очаквал да го видя на WWE ринг. През цялото време името му ми звучеше странно, излизащо от устата на Майкъл Коул. Можеха да му дадат малко повече време за изява обаче. Същото важи и за Леснър, който трябваше да влезе по-рано в мача и да пребива, бута, блъска и изнасилва (чрез суплекси, не по кметски) почти до самия финал.

Летящият брокландец. Нинджа Борк Лейзър. Sabertooth vs. Hulk. Коляно в гръбчето е по-добре от космодиск. Въздушна ръченица. Мога да продължавам до края на месеца...

Като казах Леснър - кой иска да гледа Брок срещу Брей на WrestleMania?!? Аз със сигурност не искам, но не гледам редовно, така че масовите нагласи може и да са други. И тук има скрит замисъл - след като през 2015-та година двама души (Undertaker/Kane) се справиха с четиримата от The Wyatt Family, през 2016-та е време само един да ги оправи и четиримата. He has the whoooole family in his haaaands... SUPLEX! Хахааа!

В крайна сметка дори "Royal Rumble" не успя да ме трогне тази година и да ме надъха за "пътя" към WrestleMania 32. Обявеният и ясен от самото начало главен мач на "Fastlane" също не помага, но няма да се отчайваме. Броят на mark-out-ите ми с всяка година намалява, така че в 4 април ми е надеждата.

Русев мачка пепелянки! (превю за Smackdown-мачовете в SummerSlam '17)

Часовете до "WWE SummerSlam 2017" постепенно намаляват. За радост, това не е бавно и мъчително. Причината е, че кардът на вто...