The Punisher смазва, размазва и премазва в трейлъра на втория сезон на "Daredevil"


"No good deed goes unpunished."

Цвиля от кеф от този таглайн! Не вярвах колко много ще се ентусиазирам за втория сезон на сериала "Daredevil", но ето, че първият трейлър просто ме отвя, както Франк Касъл отвява главите на гангстери. Гледайте:




За огромно мое и ваше съжаление, година след излизането на първия сезон на сериала, аз, Мързеливият шибаняк (запазена марка), все още не съм писал ревю за него. Вината е моя, признавам. А "Daredevil" е сериал, който трябва да се препоръчва масово на всички. Неговият първи сезон бе може би най-свежото нещо във филмовата вселена на Marvel от години - по-мрачен, по-реалистичен и по-кървав от игралните им филми. 

На 18 март забавата продължава - тогава Netflix пуска втория сезон. Както е характерно за тях, всички епизоди ще са достъпни наведнъж, правейки възможно изяждането на сезона за по-малко от ден. А новите епизоди изглежда брутално вкусни, заради включването на други два персонажа - The Punisher и Електра. В трейлъра получаваме само лек намек за Електра, убийца и някогашна изгора на Мат "През деня съм сляп адвокат, през нощта престъпникопребиваща нинджа" Мърдок. 


На Франк Касъл, The Punisher, обаче е обърнато много повече внимание и както личи, той е представен като сбъркан социопат, избиващ всеки, прекрачил границите на закона. Т.е. представен е правилно! Имахме два прилични опита да го видим на екран ("Punisher" с Том Джейн и "Punisher: War Zone" с Рей... онзи от сериала "Rome", чиято фамилия не помня), но те така и не постигнаха успех. Персонажът обаче е страхотен за телевизионен сериал, особено когато не се налага сценаристите да бъдат ограничавани от нисък рейтинг. И кръвта може да пръска, хвърчи, цвърчи!

Март е далеч, но нищо. Другата седмица още един трейлър. Дотогава малко повече за новите герои и актьорите в ролите можете да разберете от този пост. А пък аз, ако отнякъде в живота ми чудодейно се появи свободно време, мисля пак да изгледам първия сезон на "Daredevil". И горещо препоръчвам и на вас да го направите. Струва си всяка минута.

Пътешествания с книги... под завивките и над тях

"Дай този път да го даваме малко по-кротко", казах аз. И взехме, че успяхме. Шестият брой на книжния ни влог "С книги под за...