Diablo 3 Patch 2.6 - Намек за expansion, ама само с намека си оставаме

Проклети близърдци... Пораснах, започнах да работя и да изкарвам пари, които съм готов да давам за expansion-и за "Diablo 3", а те упорито не искат парите ми. Три години след "Reaper of Souls" продължават да ни залъгват само с пачове и, забележете, нов/стар клас, за който трябва да си платим. Да, ама аз не искам нов клас, с който да премина за 20-ти път през същата история и куестове. Това обаче май си е мой проблем - никой не ме е карал да съм фен на стара поредица на Blizzard, във времена, в които на почит е Overwatch (изглежда).

Да, все още не съм си купил "Rise of the Necromancer" pack-а поради горепосочената причина. Ако това беше expansion с цял нов акт, бързо щях да съм го преордърнал (пусти чуждици), чакайки с нетърпение възможността отново да се потопя в Sanctuary и да видя как ще се развие историята оттук-нататък. Защото въпреки очевидните слабости на "Diablo 3", "Reaper of Souls" пооправи доста от тях, включително и що се отнася до историята. Това искам аз - lore! Куестове! Смисъл да седна пак да цъкам в тези времена на временямане! Странно или не, но съм от хората, които цъкат Diablo не за item/XP hunting, а заради story-то.

Интересното е, че Blizzard все пак пуснаха някакво ново съдържание, включващо в себе си малко история. Patch 2.6, който е безплатен и се появи с "Rise of the Necromancer", добавя 2 нови зони към играта. Те се намират в Act II, достъпни са само в Challenge Mode и макар на пръв поглед да не личи, едва-едва бутат история напред. Сега следват спойлери, за тези, които ги мързи да отделят час за новия пач... или нямат такъв:

БЛАТА, КУЛТИСТИ И КАПКА ЗАВИСТ

Първата (хронологично) зона се явява Shrouded Moors. Блатата са класика в Diablo, като тези тук изглеждат отлично - мъгла покрива земята, а от нея изскачат върколаци, плюещи отрова кучета и деформирани птици. Също и тълпа култисти, защото в тези райони се е зародил някакъв нов култ малко след като Malthael е бил победен. Тези качулати симпатяги правят жертвоприношения с хора, имат фетиш към кръвта и, естествено, умират на талази като им влезеш ударно от седем страни (както направи палавият ми monk Birethenius).

Храбрият монах Birethenius разваля генгбенг парти.

Озовавайки се в Shrouded Moors към мен, исках, не исках, се присъедини някакъв залюхан индивид, зовящ се Daivin The Adventurer. Абсолютно безполезното му присъствие и редки коментари не бяха особено интригуващи, за разлика от главите от мистериозен дневник, които се появяват из тази зона. В тях неизвестният автор размишлява върху информацията, че The Nephalem са се завърнали и са пенетрирали майката на Белиал, Азмодан, Диабло, че и Малтаел. "Как е възможно някой да притежава подобна сила?", пита авторът. "С цената на много болки в левия пръст", отговарям аз.

Shrouded Moors се оказва свързана с другата нова зона - Temple of the Firstborn. Става дума за поредния ни, добре познат Diablo-dungeon, в който горните изроди са заменени от нова порция ходещи трупове и излизащи от телата им скарабеиоподобни буболечки. Докато си разчиствах коридорите попаднах на предполагаемия лидер на култa, който хвана новия ми "приятел" (разбирай безполезен багаж) Daivin и привидно го принесе в жертва на някой-си. Минута по-късно култистът е мъртъв, а аз, без да оплаквам смъртта на Приключенеца, продължих към залата, в която откриваме кого... негоооо!

Оказва се, че Daivin всъщност е бил просто прикритие, човешко алтер-его на Vidian, Lord of Envy. Видиан, оказва се, е един от лейтанантите на Азмодан, също като Cydaea (Жената-паяк от Act III) и Ghom (дебелият бос от Act III, който има проблем с газовете). Като един истински Господар на завистта, Видиан не може да приеме, че някой е способен на подобни героични постижения като тези на моя монах. И заради това заплаща с живота си след една напълно ОК бос-битка. Все още живите лейтананти на Азмодан (остават още 4 смъртни гряха, мдам), плюс една камара ангели, са една от възможностите историята да се развива и си мисля за това още от оригиналната игра насам.

Vidian, Lord of Envy, определено може да ми завижда за добрия външен вид.

......
И тук е моментът да споделя колко ме е яд. Ясно е, че е хвърлен някакъв труд в създаването на тази мини-история за двете нови зони. Но какъв беше проблемът всички нови зони от последните няколко пача да бяха събрани в нещо по-масивно, в един цял expansion?

Well, Blizzard или имат големи планове (Diablo 4), или в момента не им дреме особено за поредицата, при условие, че другите франчайзи правят пари. Ако някой е дал 15 евро за Некромансъра - жив и здрав. Може би, ако чак толкова много ми се доиграе с нов клас и аз ще го направя, макар Wizard-ът все още да не ми е развит. Така че ще продължавам да чакам Expansion и тази пуста история да тръгне напред.

P.S. Иначе в момента е далавера да си купите Diablo 3: Reaper of Souls, защото е евтина. Just sayin'.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поради зачестилия спам, сега всеки коментар ще трябва първо да бъде одобрен преди да се публикува, така че не се учудвайте, ако коментарът ви не се покаже веднага. Извинявам се за неудобството :)

Месецът на хилядите страници

Да четеш фентъзи може да е проблемно занимание. Не за друго, а защото авторите на фентъзи като хванат клавиатура и малко се пооливат. Неслу...